d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Terse > Annan Pois Mun Fgt!
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 11 2012 07:39am
Quote (Affii @ Aug 11 2012 04:39pm)
mts oot lomil joka vkl ? :D


sillä tavalla se menee.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 11 2012 07:42am
Quote (Affii @ 11 Aug 2012 16:39)
mts oot lomil joka vkl ? :D


Iha ku intis oltas joka vklp gines.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 11 2012 07:43am
Quote (Saimoz @ 11 Aug 2012 16:42)
Iha ku intis oltas joka vklp gines.


sodankyläs ainaki oli iha vitu joka välis gines

3 ja 4 viiko ginekset iha normaalei
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 11 2012 07:44am
Quote (Affii @ 11 Aug 2012 16:43)
sodankyläs ainaki oli iha vitu joka välis gines

3 ja 4 viiko ginekset iha normaalei


P-kaudel?
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 11 2012 07:44am
Quote (Affii @ Aug 11 2012 04:43pm)
sodankyläs ainaki oli iha vitu joka välis gines

3 ja 4 viiko ginekset iha normaalei


minä on olekkaan siellä!!

senkin höpsö!
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 11 2012 07:46am
Quote (Saimoz @ 11 Aug 2012 16:44)
P-kaudel?


joo meidä omal p-kaudel oli heti 3 viiko ja sit perää 2 viiko.

johtaja kaudel sit oli parit 4 viiko ginekset iha tuttua :D

This post was edited by Affii on Aug 11 2012 07:46am
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 11 2012 07:47am
Quote (Affii @ 11 Aug 2012 16:46)
joo meidä omal p-kaudel oli heti 3 viiko ja sit perää 2 viiko.


Sama jud santikses, taino meiän komppania oli ainoo ~~
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 11 2012 07:47am
Quote (Affii @ 11 Aug 2012 16:46)
joo meidä omal p-kaudel oli heti 3 viiko ja sit perää 2 viiko.

johtaja kaudel sit oli parit 4 viiko ginekset iha tuttua :D


Aika jännä, 3vk oli joillaki alussa heti mis ite olin, muil 2.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 11 2012 07:50am
Quote (Saimoz @ 11 Aug 2012 16:47)
Aika jännä, 3vk oli joillaki alussa heti mis ite olin, muil 2.


sodankylä on jumalan hylkäämä paikka, varma ku joutu 1.jk:see niin siel ei lomia herunu. jäi viel itellä käyttämättä iha vitusti lomapäiviäki mistä olen katkera puolustusvoimille :mad:
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 11 2012 07:51am
Quote (Affii @ 11 Aug 2012 16:50)
sodankylä on jumalan hylkäämä paikka, varma ku joutu 1.jk:see niin siel ei lomia herunu. jäi viel itellä käyttämättä iha vitusti lomapäiviäki mistä olen katkera puolustusvoimille :mad:


Sikoja, sikoja kaikki.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll