Quote (Saimoz @ 11 Aug 2012 16:47)
Aika jännä, 3vk oli joillaki alussa heti mis ite olin, muil 2.
sodankylä on jumalan hylkäämä paikka, varma ku joutu 1.jk:see niin siel ei lomia herunu. jäi viel itellä käyttämättä iha vitusti lomapäiviäki mistä olen katkera puolustusvoimille
