Quote (KUF @ 8 Aug 2012 17:45)
SE NY O YKS VITU SAMA KOSKA OTTAA MU PUOLEST....MULLA O KOSKAA OLLU NII PILLUNTARKKAA....KOULUSSA TAI EI...TÖISSÄ TAI EI...AINA...TIIKERIÄ TANKKIIN VAA SAATANA!! q8D
millo sä jani töissä oot ollu XD et ainakaan 5 vuoteen