d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Pikkulauantai
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 8 2012 09:01am
Quote (KUF @ Aug 8 2012 04:59pm)
ONK OIKEI HIIHTORULLAT VAI IHA RULLALUISTIMET?



iha luistimilla vedän
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 8 2012 09:18am
voipi olla et wanha monttu kutsuu tänään ^^
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 8 2012 09:44am
viinaapas
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 9 2012 03:59am
Quote (KUF @ 8 Aug 2012 17:45)
SE NY O YKS VITU SAMA KOSKA OTTAA MU PUOLEST....MULLA O KOSKAA OLLU NII PILLUNTARKKAA....KOULUSSA TAI EI...TÖISSÄ TAI EI...AINA...TIIKERIÄ TANKKIIN VAA SAATANA!! q8D


millo sä jani töissä oot ollu XD et ainakaan 5 vuoteen
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll