Quote (Rocko @ Aug 8 2012 08:50am)
BB... et voi alemmas enää vajota.
http://i.imgur.com/feM8m.gif
tämäpä juuri. en voi ymmärtää miks vitussa joku haluaa katsoa jotain idioottijengiä jonk 4 seinä sisäl...
jotku viel ostaa jonku 24/7 kanavapaketin ja tsiigaa sitä 8 tuntia päivässä. miks vitussa joku tekee noin?
luulis et siks, että ei oo sisältöö elämässä, mutta onko BB nyt sit se ratkasu=?