d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Bb > Alkaa 28.8 Päivä
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 8 2012 01:50am
BB... et voi alemmas enää vajota.

Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 8 2012 01:55am
Quote (Rocko @ Aug 8 2012 08:50am)
BB... et voi alemmas enää vajota.

http://i.imgur.com/feM8m.gif


tämäpä juuri. en voi ymmärtää miks vitussa joku haluaa katsoa jotain idioottijengiä jonk 4 seinä sisäl...
jotku viel ostaa jonku 24/7 kanavapaketin ja tsiigaa sitä 8 tuntia päivässä. miks vitussa joku tekee noin?
luulis et siks, että ei oo sisältöö elämässä, mutta onko BB nyt sit se ratkasu=?
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 8 2012 01:59am
Quote (MukavaSamu @ 8 Aug 2012 10:55)
tämäpä juuri. en voi ymmärtää miks vitussa joku haluaa katsoa jotain idioottijengiä jonk 4 seinä sisäl...
jotku viel ostaa jonku 24/7 kanavapaketin ja tsiigaa sitä 8 tuntia päivässä. miks vitussa joku tekee noin?
luulis et siks, että ei oo sisältöö elämässä, mutta onko BB nyt sit se ratkasu=?


kerran päivässä ku kattoo sen 30 min lähetyksen ni riittää :P miksi ylipäätänsä missään on järkeä? onko siinä sen enempää järkee että sä postailet tänne?
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 8 2012 02:00am
Quote (PMS @ Aug 8 2012 10:59am)
kerran päivässä ku kattoo sen 30 min lähetyksen ni riittää :P miksi ylipäätänsä missään on järkeä? onko siinä sen enempää järkee että sä postailet tänne?


on?
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 8 2012 02:02am
Quote (OjjiLol @ 8 Aug 2012 11:00)
on?


kuten mitä ?
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Aug 8 2012 02:05am
Quote (PMS @ Aug 8 2012 09:59am)
kerran päivässä ku kattoo sen 30 min lähetyksen ni riittää :P miksi ylipäätänsä missään on järkeä? onko siinä sen enempää järkee että sä postailet tänne?


this
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Aug 8 2012 02:47pm
http://www.ampparit.com/big-brother
BB uutisia. Koska teitä kiinnostaa.
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 8 2012 03:12pm
vois kattoo jos jaksais
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 8 2012 03:37pm
Quote (Rocko @ 8 Aug 2012 10:50)
BB... et voi alemmas enää vajota.

http://i.imgur.com/feM8m.gif


kerranki samaa mieltä
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 8 2012 03:43pm
Quote (Rzi @ Aug 9 2012 12:37am)
kerranki samaa mieltä


:hug:
Go Back To Suomi Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll