d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Never Forget > Tampereen Ilves
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 9 2012 11:43am
nyt on ollu pari vuotta taukoo, mut kävin aikasemmin kattomassa yhen - kaks peliä kaudessa ihan vaan mielenkiinnosta. joka kerta tuli rumasti turpaan. tuskin meno paranee vaikka tuliskin sitä rahaa.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 9 2012 11:59am
detroit noobit :rofl:
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 9 2012 12:17pm
Quote (Rzi @ Aug 9 2012 05:59pm)
detroit noobit  :rofl:


Inb4 bobby wingsseihin :3
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 9 2012 12:23pm
Quote (EasyCoolWin @ 9 Aug 2012 21:17)
Inb4 bobby wingsseihin :3


ei oo wingseillä heittää takas tarpeeks hyviä
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 9 2012 12:55pm
Quote (Rzi @ Aug 9 2012 06:23pm)
ei oo wingseillä heittää takas tarpeeks hyviä


Höpöhöpö
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 9 2012 01:35pm
ei kiinnosta
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 9 2012 02:23pm
Quote (Gastly @ Aug 9 2012 07:35pm)
ei kiinnosta


Hei taas Diethylether, repawted ofc :3
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Aug 9 2012 02:24pm
vitusti kiinnostaaki joku sm liiga
ehkä sitte ku siirrytää pienee kaukaloo ja pojat opettelee luistelee
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 9 2012 02:32pm
Quote (Pinkku @ Aug 9 2012 08:24pm)
vitusti kiinnostaaki joku sm liiga
ehkä sitte ku siirrytää pienee kaukaloo ja pojat opettelee luistelee


Tää, ja tää thread on nytten about nhl, ellei joku hieno
mies tee sille eriksee topique med
Röd och bölds
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Aug 9 2012 03:18pm
JA TÄÄLLÄ TÄPÖTÄYSI HAKAMETSÄ

RAIMO HELMINEN, KUMPI ON PAREMPI; TÄYSTIILITALO VAI HIRSITALO?
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll