Quote (peterpants @ 7 Aug 2012 16:29)
itelläni ollu sama jo pari kk
ainut mikä itel on, ni ku kirjottaa, tulee välil painettuu vahingos menua

/e
jos tarviit apua ni kysele
Teen samaa tällä xcoverilla.

aina välillä ku haluu painaa . Tai m ni tulee menu ja ku jatkaa "kirjottamista" eikä huomaa, ni hetkes o asetukset sotkus.