d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ostin Samsungin Galaxy S3 > Että Sillai
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 7 2012 08:38am
Quote (peterpants @ 7 Aug 2012 16:29)
itelläni ollu sama jo pari kk

ainut mikä itel on, ni ku kirjottaa, tulee välil painettuu vahingos menua :D

/e

jos tarviit apua ni kysele


Teen samaa tällä xcoverilla. :p aina välillä ku haluu painaa . Tai m ni tulee menu ja ku jatkaa "kirjottamista" eikä huomaa, ni hetkes o asetukset sotkus. :p
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 7 2012 12:01pm
Itellä sama luuri, en oo kertaakaa pettyny. Sopii kans helvetin hyvin mun kouraan.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 7 2012 12:25pm
EN TARTTE MITÄÄ PILIPALIPUHELIMIA....PERUS --> ALL
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 7 2012 02:16pm
yllättävän vähän sovelluksia verrattuna iphoneen mutta iha hyvält vaikuttaa viel

Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 7 2012 02:25pm
Quote (PMS @ Aug 7 2012 11:16pm)
yllättävän vähän sovelluksia verrattuna iphoneen mutta iha hyvält vaikuttaa viel


https://play.google.com/store
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 7 2012 02:52pm
Quote (OjjiLol @ 7 Aug 2012 23:25)


juu tiien. kaikki melkeen samoi mitä mulla on jo ipadissa. paitti en ainakaan ollu huomannu tota koira pilliä. pääsee hyviin hertseihi. sitä vois kokeilla koiraan XD
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 8 2012 09:43am
jaah kolmen tunnin suspensionit tosta kuvasta :D maken järki
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 8 2012 09:45am
Quote (Napi @ 8 Aug 2012 18:43)
jaah kolmen tunnin suspensionit tosta kuvasta :D maken järki


:rofl: taalasmaa asialla varmaa
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 8 2012 09:47am
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.



KOITETAA TULEEKO
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 8 2012 09:48am
Quote (KUF @ 8 Aug 2012 18:47)
http://i49.tinypic.com/2qb89pi.jpg

KOITETAA TULEEKO


no et laittanu quotee ni ei tuu
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll