d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Natural Selection > Ketkä Muut Tunnustautuu
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 7 2012 01:44am
ite en oo pelannu nyt vuoteen, aikoinaan olin kyl helvetin kova fayde.. asennettuna ns kyllä on vielki
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 7 2012 04:20am
Quote (BebebBurns @ 7 Aug 2012 06:32)
kelasin, että puhut jostain uusnatsikirjasta


:rofl:
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 7 2012 09:00am
Quote (OjjiLol @ Aug 7 2012 10:44am)
ite en oo pelannu nyt vuoteen, aikoinaan olin kyl helvetin kova fayde.. asennettuna ns kyllä on vielki


skulk oli meikän vahvin
pelaa juuri millää muulla :D

Quote (BebebBurns @ Aug 7 2012 06:32am)
kelasin, että puhut jostain uusnatsikirjasta


oli tarkotuski vähä luree

This post was edited by hiivahirvio on Aug 7 2012 09:01am
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll