Quote (OjjiLol @ Aug 7 2012 10:44am)
ite en oo pelannu nyt vuoteen, aikoinaan olin kyl helvetin kova fayde.. asennettuna ns kyllä on vielki
skulk oli meikän vahvin
pelaa juuri millää muulla

Quote (BebebBurns @ Aug 7 2012 06:32am)
kelasin, että puhut jostain uusnatsikirjasta
oli tarkotuski vähä luree
This post was edited by hiivahirvio on Aug 7 2012 09:01am