d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Flow Festari
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 6 2012 04:44am
Quote (Rzi @ 6 Aug 2012 13:43)
voisin laittaa teidät siivoomaa


OON TÄS "KOVAA" VAUHTIA KOITTANU SIIVOT :D
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Aug 6 2012 06:09am
aika heikon olosta.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 6 2012 06:27am
Quote (KUF @ Aug 6 2012 12:35pm)
PASKANE KÄMPPÄ JA KISSANKARVAT LÖYTYY TÄÄLTÄKI ET EI SE SILTÄ KANTILTA MUUTTAIS TÄTÄ NORMAALIA ARKEA MITENKÄ q8D


Antaeusta ja Mglaa tosiaan suomessa näy koskaan :p

Quote (Rzi @ Aug 6 2012 12:43pm)
voisin laittaa teidät siivoomaa


miten ja miksi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 6 2012 07:52am
Quote (BebebBurns @ 6 Aug 2012 15:27)
Antaeusta ja Mglaa tosiaan suomessa näy koskaan :p



miten ja miksi


opettamalla tavoille ettei tarvii paskassa elää
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 6 2012 08:18am
Quote (Rzi @ 6 Aug 2012 13:43)
voisin laittaa teidät siivoomaa

luuleks olevas akt ? kukaa ei määrää muita tääl paitsi hän
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Aug 6 2012 08:25am
oon menossa ja lippu koko tapahtumaan.

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 6 2012 09:14am
Quote (Napi @ 6 Aug 2012 17:18)
luuleks olevas akt ? kukaa ei määrää muita tääl paitsi hän


akt on pelkkä yhdentekevä itikka
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 6 2012 09:18am
No hyi en.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Aug 6 2012 09:19am
KUKA TÄÄLLÄ KOMENTAA







Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 6 2012 09:20am
Quote (ApiN @ 6 Aug 2012 18:19)
KUKA TÄÄLLÄ KOMENTAA


et ainakaa sinä. se on varma
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll