d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Satasen Finaali Betti > Halo
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 5 2012 02:23pm
Quote (hiivahirvio @ Aug 5 2012 10:20pm)
siis onks tää esports?


alle 100 postia voi mennä kassalle.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 5 2012 02:25pm
PISTÄN VEIKKAUKSE GATLINII...VOITOT MULLE SIT KITOOS
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 5 2012 02:28pm
Quote (KUF @ 5 Aug 2012 23:25)
PISTÄN VEIKKAUKSE GATLINII...VOITOT MULLE SIT KITOOS


100fg saat jos gatlin voittaa
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 5 2012 02:28pm
Quote (do_NaUKI @ Aug 5 2012 11:23pm)
alle 100 postia voi mennä kassalle.


mitä vittua se alkaa keulii
kysyin uteliaisuuttani kun en tienny

taino en kyl edelleenkää tiiä

This post was edited by hiivahirvio on Aug 5 2012 02:29pm
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 5 2012 02:34pm
Quote (Rzi @ 5 Aug 2012 23:28)
100fg saat jos gatlin voittaa


OKE KATOTAA :D
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 5 2012 02:43pm
Quote (hiivahirvio @ Aug 5 2012 10:28pm)
mitä vittua se alkaa keulii
kysyin uteliaisuuttani kun en tienny

taino en kyl edelleenkää tiiä



en bettaa multien/50postaajien kans+ sulla ei oo fg.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 5 2012 02:52pm
Quote (do_NaUKI @ 5 Aug 2012 23:18)
pystytkö lähettää fg ku sulla 80% warn?




en lähetä uf


pystyn about 4 kuukaude pääst sen sitte lähettää :D jos häviin
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Aug 5 2012 02:53pm
soot yks onneton, mee jonnekki puuhamaahan.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 5 2012 02:58pm
KOLMANNEKS :P
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 5 2012 03:01pm
Quote (do_NaUKI @ Aug 5 2012 11:43pm)
en bettaa multien/50postaajien kans+ sulla ei oo fg.


siis voi vitun kehitysvammanen mää en oo bettaamas vaan kysymässä et mistä on kyse

pää pois perseestä voi jeesus sentään
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll