d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Free Don8
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 5 2012 08:01am
Quote (wani @ 5 Aug 2012 16:57)
ee, oon köyhä.. sun pitää kysyä siltä jol on 800k  :wacko:


tai sitten laitat mulle 31.5k nytte ja mie annan huomenna sulle 100k :)
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 5 2012 08:03am
Quote (PMS @ 5 Aug 2012 14:01)
tai sitten laitat mulle 31.5k nytte ja mie annan huomenna sulle 100k :)


hmmm... ei
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 5 2012 08:04am
Quote (wani @ 5 Aug 2012 17:03)
hmmm... ei


kannattais, mie lupaan että maksan huomen sitte :wub:
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 5 2012 08:06am
Quote (PMS @ 5 Aug 2012 14:04)
kannattais, mie lupaan että maksan huomen sitte  :wub:


http://www.youtube.com/watch?v=umDr0mPuyQc
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll