d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Runescape Keskustelu Thread.
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,562
Joined: Jul 31 2012
Gold: 10.00
Aug 4 2012 09:33am
Quote (hiivahirvio @ Aug 4 2012 06:31pm)
ei jumalauta minkä näköne peli


tää on low graphics ihan vaa koska mua ei paljon kiinnosta minkä näkönen peli on, saa high def laitettuu ja full screen ja mitä vaan jos haluaa
Member
Posts: 5,562
Joined: Jul 31 2012
Gold: 10.00
Aug 4 2012 09:34am
Quote (PMS @ Aug 4 2012 06:29pm)
aika hyvä goldi määrä :D


joo runescapesta tietenki :)
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Aug 4 2012 09:36am
heitä 10k

:drool:
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 4 2012 09:39am
emmä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 4 2012 09:41am
:DDDDDDDD
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 4 2012 10:28am
Quote (D4rk999 @ 4 Aug 2012 18:23)
voi, ja kun tapat saat kaikki toisten kamat. täs yks mun pk videoist.

http://www.youtube.com/watch?v=4ZrBkOs288I



Mad skills :----DD
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 4 2012 10:46am
Miten joku voi vieläki pelata tota paskaa, viimeks ala-asteella oli vielä kova juttu.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 4 2012 10:48am
parikymmentä accoa löytyy, vasta tässä vaihan aikaa sitten kävin rareja vaihtelemassa fgksi

ei tuota kyllä enää kukaan täysjärkinen pelaa :D
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 4 2012 10:49am
Ja toiki FG mitä oot runescape kullasta tehny on ihan kiitettävä :D
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 4 2012 10:50am
don8 1k fg
Go Back To Suomi Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll