Quote (wani @ Aug 5 2012 11:43am)
Kävin siin jos oli jessee nikua tonia, öö... kuiteski kävin vaa aika nopeesti siin, oli pääl valkone t-paita ja vaaleet farkut ja mustalippis
e: ja atteki oli siin.. muita et varmaa oikee tunne. mut en kyl vilkkua nähny
olin kyl Jessen kanssa varmaa koko illan, kunnes se katos nekalan yöhön. mul oli sellaset mustat adidakse
verkkarit, musta t-paita jne jne. jumalauta miks joka raajaa särkee?