d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hyvästi Pori > Ja Tervettuloa Turku
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 4 2012 01:35am
Quote (PMS @ Aug 4 2012 09:10am)
tämä tohon edelliseen kommenttiin



en oo kauhee lukutoukka :D


toi oliskin tollanen rennomman tyylinen, kappaleet aika irtonaisia ja keskimäärin sivun pitusia eli ton tyyliin sopii hyvin jos lukee sivun silloin tällöin ja kelailee
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 4 2012 03:08am
NOO ITELLÄ KÄVI -08 SILLO ET SAIN SAMAN PÄIVÄ FUDUT TÖISTÄ KO 5 VUOTTA SEURUSTELU JÄLKEE AKKA LÄHTI PIENEST ASTI TUNNETU PARHAA YSTÄVÄNI MATKAA.... JÄLKEE KÄVI MELKEE VASTAAVASTI ILMAN TÖISTÄ FUDUA SAAMISTA JA EI OLLU SAMA KAVERI :D
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 4 2012 03:16am
Quote (KUF @ 4 Aug 2012 12:08)
NOO ITELLÄ KÄVI -08 SILLO ET SAIN SAMAN PÄIVÄ FUDUT TÖISTÄ KO 5 VUOTTA SEURUSTELU JÄLKEE AKKA LÄHTI PIENEST ASTI TUNNETU PARHAA YSTÄVÄNI MATKAA.... JÄLKEE KÄVI MELKEE VASTAAVASTI ILMAN TÖISTÄ FUDUA SAAMISTA JA EI OLLU SAMA KAVERI :D


mulla loppu just duuni perjantaina myös XDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 4 2012 03:31am
Vaimoke'd :lol:
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 4 2012 03:39am
Vaimoke'd :lol:
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 4 2012 03:55am
Quote (EasyCoolWin @ 4 Aug 2012 12:31)
Vaimoke'd :lol:


:lol:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 4 2012 04:29am
> 2012
> seurustele itseäsi vahemman naisen kanssa
> TTETT

This post was edited by Napi on Aug 4 2012 04:31am
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 4 2012 04:44am
pehestä on tullu softi :(
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 4 2012 12:50pm
Khyl, mut en jaksa kirjottaa

Mut naiset horoja.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 4 2012 12:51pm
Quote (Ankeli @ Aug 4 2012 06:50pm)
Khyl, mut en jaksa kirjottaa

Mut naiset horoja.


Vaik ootki söpis, et saa yleistää tollee >: (
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll