d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Onko Ollu > Ikävä
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Aug 4 2012 06:36am
Quote (rumpali @ Aug 4 2012 02:57am)
vitsit.

kekkasit sanamuunnoksen.



jep , olenhan pro.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 4 2012 07:27am
Quote (Saimoz @ 4 Aug 2012 01:26)
On siinä meillä varsin ilkee mode!


en oo mode, enkä ilkee. oon normaali käyttäjä, ja rehellinen
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Aug 4 2012 07:49am
Quote (A2K @ Aug 4 2012 04:27pm)
en oo mode, enkä ilkee. oon normaali käyttäjä, ja rehellinen



no oot trusted !!!
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 4 2012 10:45am
Quote (BatGirl @ 4 Aug 2012 16:49)
no oot trusted !!!


niin? ei se musta mitään modea tee :rofl: mod team o ihan erikseen.
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Aug 4 2012 10:54am
Quote (A2K @ Aug 4 2012 06:45pm)
niin? ei se musta mitään modea tee :rofl: mod team o ihan erikseen.


tämä xD ooks vähän tyhmä batgirl :rofl: :bonk:
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 4 2012 10:56am
Quote (A2K @ 4 Aug 2012 18:45)
niin? ei se musta mitään modea tee :rofl: mod team o ihan erikseen.


TT tagi pitäis kyllä olla ruskealla
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 4 2012 11:16am
wannabe lepakko on todettu tyhmäks jo monta topiccia sitten :bonk:
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll