Quote (wani @ Aug 3 2012 03:12pm)
oon selvinpäin koko viikonlopun... en tiiä selviänkö vai retkahdanko huomenna, vielku huomen ois vapaa nekala. voi VIDDU
Ois kyl hotsittanu mennä kaveri ja tuttuja menossa ja yks kai sen järkkäri. Kallio Ugtä ei kannata missata :p, kannattaa siirtää streittailu menoa jos muuten ei natsais.