d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 3 2012 09:48am
Quote (rumpali @ 3 Aug 2012 14:31)
juon kaljaa.

loma.

sunnuntaina paluu kasarmille!


hajoa! hahahah
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Aug 3 2012 11:10am
emt kaljaa tulee kitattua... ens viikolla vantaalle koulutukseen...
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Aug 3 2012 11:12am
kaljaa ja pokerii-.- koukuttavaa
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Aug 3 2012 01:19pm
pitkästä aikaa selvänä ja töissä kymmenisen päivää putkehe.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 3 2012 01:31pm
Quote (wani @ Aug 3 2012 03:12pm)
oon selvinpäin koko viikonlopun... en tiiä selviänkö vai retkahdanko huomenna, vielku huomen ois vapaa nekala. voi VIDDU


Ois kyl hotsittanu mennä kaveri ja tuttuja menossa ja yks kai sen järkkäri. Kallio Ugtä ei kannata missata :p, kannattaa siirtää streittailu menoa jos muuten ei natsais.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 3 2012 02:18pm
Quote (BebebBurns @ 3 Aug 2012 19:31)
Ois kyl hotsittanu mennä kaveri ja tuttuja menossa ja yks kai sen järkkäri. Kallio Ugtä ei kannata missata :p, kannattaa siirtää streittailu menoa jos muuten ei natsais.


Nii tiiän.. vanhemmat nkl jannut järjestää tota =P viime vuonna järkkäreistä iha artisteihin porukka oli juurris:D
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 3 2012 04:43pm
join kaverien kustannuksel hyvältä tuntuu
huomwnna ehkä dmt:r
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 3 2012 04:47pm
ei huhhuh lens pala ei ookkaa nii pelikunnosa ku joskus aikoinaa
siltikään en luovuta ilmasta hiivaa tarjolla
kaikki lähti jo saan luukuttaa päissää nii musiikkia ku tahon :D

This post was edited by hiivahirvio on Aug 3 2012 04:47pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll