d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hei Kaikille Hikisille Suomalaisille
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 3 2012 06:57am
Quote (Exoduster @ 3 Aug 2012 15:20)
meetkö 2007 späwni helvettii tält ku et tiedä skenest mittöö


ET O SÄKÄ VIEL ÄLYNNY ET OLET ULKOPUOLINE TÄS SU "SKENESTÄST"
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Aug 3 2012 08:31am
Quote (KUF @ 3 Aug 2012 14:57)
ET O SÄKÄ VIEL ÄLYNNY ET OLET ULKOPUOLINE TÄS SU "SKENESTÄST"


FITTU JOKU 2010 KEULII PV:LLÄ MUN FOORUMEIL :D FITTU SÄ ET OLLU EES SYNTYNY KU MÄ PELASIN JO DIABLOO :D
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 3 2012 08:35am
Quote (Exoduster @ 3 Aug 2012 17:31)
FITTU JOKU 2010 KEULII PV:LLÄ MUN FOORUMEIL :D FITTU SÄ ET OLLU EES SYNTYNY KU MÄ PELASIN JO DIABLOO :D

>2012
> joinyear 2006, koita todistella ettet ole spawn
> ttett
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 3 2012 08:52am
Entäs meille ei hikisille?
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Aug 3 2012 10:35am
Quote (Napi @ 3 Aug 2012 16:35)
>2012
> joinyear 2006, koita todistella ettet ole spawn
> ttett


IHA SELLANEN JUTTU VAA ET diablo ii fin-hc OLI SEMMONEN MESTA MIS TULI VIETETTYY IHA FITUSTI AIKAA. TIETTY TOMMOSET RUIPELOT PELAS SOFTIEN PUOLELLA EIKÄ TIENNY "KOVIEN JÄTKIEN" SCENEST MITTÖÖ :DD
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 3 2012 10:40am
Quote (Exoduster @ 3 Aug 2012 19:35)
IHA SELLANEN JUTTU VAA ET diablo ii fin-hc OLI SEMMONEN MESTA MIS TULI VIETETTYY IHA FITUSTI AIKAA. TIETTY TOMMOSET RUIPELOT PELAS SOFTIEN PUOLELLA EIKÄ TIENNY "KOVIEN JÄTKIEN" SCENEST MITTÖÖ :DD


tähän en voi muuta sanoa ku BEHE > ALL
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 3 2012 10:45am
Quote (Exoduster @ Aug 3 2012 06:35pm)
IHA SELLANEN JUTTU VAA ET diablo ii fin-hc OLI SEMMONEN MESTA MIS TULI VIETETTYY IHA FITUSTI AIKAA. TIETTY TOMMOSET RUIPELOT PELAS SOFTIEN PUOLELLA EIKÄ TIENNY "KOVIEN JÄTKIEN" SCENEST MITTÖÖ :DD



kova äijä
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 3 2012 06:07pm
hehe harmiku tietäs kuka tää exoduster oli ingames

joku fin-1 sankareita tietenki jotka moneen kertaan todistettavasti on tullut servattua
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 4 2012 06:13am
Quote (Exoduster @ Aug 3 2012 07:35pm)
IHA SELLANEN JUTTU VAA ET diablo ii fin-hc OLI SEMMONEN MESTA MIS TULI VIETETTYY IHA FITUSTI AIKAA. TIETTY TOMMOSET RUIPELOT PELAS SOFTIEN PUOLELLA EIKÄ TIENNY "KOVIEN JÄTKIEN" SCENEST MITTÖÖ :DD


suomalaiset mfäämässä, kuulostaa hauskalta
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Aug 4 2012 06:30am
exoduster oho , oot kova poika.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll