Quote (KUF @ Aug 1 2012 05:51pm)
MIKÄ SIIN NY MUKA HÖLMÖÖ O?
OISKO PITÄNY OL JOKU VITU PEACE LOVE JA MIKÄ SE YKS TURHAKE OLI?
sitä vaan, että on jotain mitä 10-12 vuotias Slipknot-fani kirjoittaa reppuunsa tai vihkoonsa. ei noissa sanoissa ittessään mitään vikaa, tuntuu ettei sovi tohon kontekstiin, kuin myöskään niiden ulkoasullinen toteutus ja paikoitus.