d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D3 Pelissä Oon > Iha Kohta Kaatuu Dia
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 1 2012 01:43am
Quote (KUF @ Aug 1 2012 09:38am)
http://i42.tinypic.com/w023up.jpg

VÄITTÄISI ET TÄÄ O VÄHÄ VIEL PIKKUSE HOMOMPAA KO SELÄNNE :D


nojaa, toi on ironiaa/sarkaskia/mitänytonkaan

ps. moi


This post was edited by BebebBurns on Aug 1 2012 01:44am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 1 2012 01:46am
Quote (BebebBurns @ 1 Aug 2012 10:43)
nojaa, toi on ironiaa/sarkaskia/mitänytonkaan

ps. moi
http://i56.tinypic.com/207mdd2.jpg


MORJES MORJES.....MUN JÄLKEENI ZELDA O HETEROINTA MITÄ ON....... :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll