Quote (Rupsu @ 29 Jul 2012 17:06)
oha se tietty jossai vaihees hyvä tulla kaapista ulos
iha varmasti säkin fappaat mplle... joo, se tuntuu aluks nololta, mut hyväksy ittes ni muutki hyväksyy sut !

ja oli mullakin ekojen runkkauskertojen jälkeen sellanen "hyi, vittu. oon sairas olo ja kauhee morkkis"
mut kyl se sit siinä ajan kanssa paranee varsinki jos pääset juttelee samanhenkisten kanssa
This post was edited by Napi on Jul 29 2012 08:09am