Quote (Rocko @ Jul 30 2012 01:08pm)
vittu oli kyl paha yö. taisin saada pari epileptistä kohtausta kun kattelin ikkunasta sitä valoshowta. oli ihan jees äänet myös, rupes pelottaan ihan sairaasti että seinät kaatuu päälle.
jos sitä ois selvänä vähän aikaa.
ite lähdin just enneko alko jyrisee ulos... tsiikailee valoshowta. ehdin 10m ovesta, ja alko tulee
taivaalta nii vitusti vettä, että kastu samantie läpimäräks. sain sit ideaks lähtee juoksee kaverille ku se asuu korkeella ja sielt n'kee paremmi.
juoksen kaatosatees, aivan vitullinen välähdys ja kaikki valot sammuu ympäriltä. oli nii saatana pimee, että
ainoostaa sillo näki mihin juoksee ko salamat löi. vitun hieno fiilis. lisää vaa