☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Chromen Käyttäjät Hoi! > Onkos Teillä Tämmösta Juttua Niiku Mulla
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 682
Replies: 21
Track Topic
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#11
Jul 28 2012 07:23am
Quote (Sape @ 28 Jul 2012 16:22)
siinä se ku ei valita ofc
jos tänään vähä nappais ;D
näin teen minäkin! pitää täs kohta käydä kaljat kipasee ja laittaa kylmää 8)
Sape
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold
:
695.91
#12
Jul 28 2012 07:24am
Quote (Affii @ 28 Jul 2012 15:23)
näin teen minäkin! pitää täs kohta käydä kaljat kipasee ja laittaa kylmää 8)
doddi
asiapuhetta. perkele ku o nii kuumakin et pitää juoda kaljaa tuplasti enemmän!
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#13
Jul 28 2012 07:26am
Quote (Sape @ 28 Jul 2012 16:24)
doddi
asiapuhetta. perkele ku o nii kuumakin et pitää juoda kaljaa tuplasti enemmän!
itel muutama putelli tollasta vehnä olutta alkosta ku sain synttärilahjaksi kaverilta. niillä hyvä alotella, voittaa suomalaisen keskikuran 100-0
Mutu
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold
:
10.56
#14
Jul 28 2012 07:32am
varnaan oot asentanut jonkun laajennuksen. kato laajennus valikosta onko jtn turhuketta-
Matroskin
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
48.15
#15
Jul 28 2012 09:02am
mulla oli operassa sama paitti että oli ihan normilinkkejä. Ja vaan lainauksissa.
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#16
Jul 28 2012 09:04am
eipä näy tommosia
Pavise
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold
:
2.62
#17
Jul 28 2012 10:02am
Quote (Sape @ 28 Jul 2012 13:21)
pavise XD
mitäs tää nyt oli
BloodStream
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#18
Jul 28 2012 02:07pm
Käytän cromea eikä ole koskaan ollut tuollaisia
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#19
Jul 28 2012 05:55pm
ei tuu vaikka on cromia vanteissa, yms muissa vanteissa.
Elmeri
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold
:
8,419.00
#20
Jul 29 2012 04:56am
Quote (Mutu @ 28 Jul 2012 15:32)
varnaan oot asentanut jonkun laajennuksen. kato laajennus valikosta onko jtn turhuketta-
Tämä..
Itellä tuli noita kanssa ja olikohan laajennuksen nimi joku Fast Save tjsp.. sen poistamalla saa nuo pois =)
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact