d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Chromen Käyttäjät Hoi! > Onkos Teillä Tämmösta Juttua Niiku Mulla
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 28 2012 07:23am
Quote (Sape @ 28 Jul 2012 16:22)
siinä se ku ei valita ofc :D jos tänään vähä nappais ;D


näin teen minäkin! pitää täs kohta käydä kaljat kipasee ja laittaa kylmää 8)
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Jul 28 2012 07:24am
Quote (Affii @ 28 Jul 2012 15:23)
näin teen minäkin! pitää täs kohta käydä kaljat kipasee ja laittaa kylmää 8)


doddi ;) asiapuhetta. perkele ku o nii kuumakin et pitää juoda kaljaa tuplasti enemmän!
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 28 2012 07:26am
Quote (Sape @ 28 Jul 2012 16:24)
doddi ;) asiapuhetta. perkele ku o nii kuumakin et pitää juoda kaljaa tuplasti enemmän!


itel muutama putelli tollasta vehnä olutta alkosta ku sain synttärilahjaksi kaverilta. niillä hyvä alotella, voittaa suomalaisen keskikuran 100-0 <3
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Jul 28 2012 07:32am
varnaan oot asentanut jonkun laajennuksen. kato laajennus valikosta onko jtn turhuketta-
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jul 28 2012 09:02am
mulla oli operassa sama paitti että oli ihan normilinkkejä. Ja vaan lainauksissa.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 28 2012 09:04am
eipä näy tommosia
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jul 28 2012 10:02am
Quote (Sape @ 28 Jul 2012 13:21)
pavise XD


mitäs tää nyt oli
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 28 2012 02:07pm
Käytän cromea eikä ole koskaan ollut tuollaisia
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 28 2012 05:55pm
ei tuu vaikka on cromia vanteissa, yms muissa vanteissa.
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Jul 29 2012 04:56am
Quote (Mutu @ 28 Jul 2012 15:32)
varnaan oot asentanut jonkun laajennuksen. kato laajennus valikosta onko jtn turhuketta-


Tämä..

Itellä tuli noita kanssa ja olikohan laajennuksen nimi joku Fast Save tjsp.. sen poistamalla saa nuo pois =)
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll