Quote (EreKaiser @ 26 Jul 2012 18:27)
Harmillista että meni ilmotus ihan hukkaan, kun kyse on kuitenkin ihan laillisesta tullivarastotyöstä

e: on muutes niin huonoja kumeja, ettei niitä kukaan käytä ainakaan täällä Suomessa.
noo huhhuh venäjän tiet + huonot renkaat = baaaaad
Quote (wani @ 26 Jul 2012 18:00)
onko suunnitelmia, mulla ei... paitsi varmaa vikkulaan taas.
kai sitä jostai pitää rahaa lainata. sossu hukkas mun hakemuksen, helmi saada tietää tällee ku laitoin hakemuksen yli 2 viikkoo sit
This post was edited by Napi on Jul 26 2012 09:32am