d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Huomenna On Perjantai
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 26 2012 09:31am
Quote (EreKaiser @ 26 Jul 2012 18:27)
Harmillista että meni ilmotus ihan hukkaan, kun kyse on kuitenkin ihan laillisesta tullivarastotyöstä :)

e: on muutes niin huonoja kumeja, ettei niitä kukaan käytä ainakaan täällä Suomessa.

noo huhhuh venäjän tiet + huonot renkaat = baaaaad

Quote (wani @ 26 Jul 2012 18:00)
onko suunnitelmia, mulla ei... paitsi varmaa vikkulaan taas.

kai sitä jostai pitää rahaa lainata. sossu hukkas mun hakemuksen, helmi saada tietää tällee ku laitoin hakemuksen yli 2 viikkoo sit

This post was edited by Napi on Jul 26 2012 09:32am
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jul 26 2012 09:33am
Quote (MukavaSamu @ 26 Jul 2012 18:28)
eli kusette venäläistä veljeä silmään? Vonkattu petoksesta ja muusta


Ite ne vapaaehtosesti niitä yokohamoja täältä tilailee.. sen verran edullisia varmaan, että kyllähän ne kannattaa hankkia, jos ei pelkää kuolemaa :)
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 26 2012 09:41am
Quote (EreKaiser @ Jul 26 2012 04:33pm)
Ite ne vapaaehtosesti niitä yokohamoja täältä tilailee.. sen verran edullisia varmaan, että kyllähän ne kannattaa hankkia, jos ei pelkää kuolemaa :)


venäjällä ne ei pelkää mitää. sielä kuolema pelkää sua. kiva kattoo tubesta noita videoita ku jengi hyppää auton alle vakuutusmassen toivossa :DDD
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 26 2012 10:15am
Kivaa.:)
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jul 26 2012 10:21am
eipä taida olla, luultavasti sitä samaa ku joka muukin päivä - tobin streamiä ja dotaa
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 26 2012 10:40am
Quote (MukavaSamu @ 26 Jul 2012 15:11)
eipä sitä varmaa mitää ihmeellisyyksiä tuu tehtyä ko on rahat finito.


reput täytee

http://www.youtube.com/watch?v=VDAS7orLIUI

This post was edited by wani on Jul 26 2012 10:41am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 26 2012 10:47am
vikkula on sellane muurahaispesä kyllä et huhhuh
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jul 26 2012 11:06am
Datsuni alla ja vitamiinit veressä.
Member
Posts: 7,946
Joined: Nov 8 2007
Gold: 0.00
Jul 26 2012 01:03pm
aattelin juniorin kanssa mennä ongelle.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 26 2012 01:05pm
Quote (Napi @ 26 Jul 2012 16:47)
vikkula on sellane muurahaispesä kyllä et huhhuh


se o just hyvä mesta :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll