d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Path Of Exile
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 25 2012 04:41pm
Quote (Rzi @ 25 Jul 2012 22:16)
mikäs se on


älä ärtsi viitti roolata, oot jo vanha mies ;)
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jul 29 2012 03:49am


Ootko ny vittu vakavissas???

JOKU HELVETIN KÄÄPIÖ HAKKAAMASSA LAPIOLLA JOTAIN VITUN APINOITA... ei vittu... ONKO TOI JOKU VALKONEN JÄÄKARHU VAI MITÄ VITTUA!!!!

EI HELVETTI EN SAA HAPPEA... :DDDDDDDDDD
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 31 2012 09:55am
dippe kakkosella yritetty ratsastaa mutta ei mitään tunnelmaa pelissä vaan ihan lasten peli. eikä tuu koskaan olemaan edes yhtä laadukas ku dippe 2 ofc

This post was edited by Rzi on Jul 31 2012 09:55am
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Jul 31 2012 12:54pm
Quote (Rumilus @ Jul 29 2012 12:49pm)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vZFqvyBtcss&fs=1[/youtube]

Ootko ny vittu vakavissas???

JOKU HELVETIN KÄÄPIÖ HAKKAAMASSA LAPIOLLA JOTAIN VITUN APINOITA... ei vittu... ONKO TOI JOKU VALKONEN JÄÄKARHU VAI MITÄ VITTUA!!!!

EI HELVETTI EN SAA HAPPEA... :DDDDDDDDDD


haha ahahaha
vittuko meinasin tukehtuu tälle kommentille :D
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Aug 1 2012 02:28am

Quote (Affii @ 25 Jul 2012 20:29)
ei jaksa nyt alotella mitää pelei, tl2 odotellessa ;)


Quote (Rzi @ 25 Jul 2012 21:16)
mikäs se on


http://www.solmaster.fi/home/fi/tuotteet/teollisuuskemikaalit/teollisuusliuotin-tl2/
teollisuusliuotinta.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 1 2012 02:29am
Quote (Affii @ 25 Jul 2012 21:29)
ei jaksa nyt alotella mitää pelei, tl2 odotellessa ;)


MIKÄ O TL2?
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Aug 1 2012 12:18pm
Quote (KUF @ 1 Aug 2012 11:29)
MIKÄ O TL2?


Voi vitun pässi.

Quote (Onkka3 @ 1 Aug 2012 11:28)


Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll