Quote (Lakana @ 24 Jul 2012 22:28)
ite myin heti ku tajusin ettei paluuta ole, siinä ku muutama pvä vatvoin että lopetanko niin ehti joku 2-3k fg mennä sivusuun mut vitunkos sillä väliä
Toi mun mainhand putos aika alussa ja pelkästään sen myymällä olis päässy mukavasti rahoille, toivotaan että myy nyt ennenku turhan paljon putoaa arvo