Quote (Pomppeli @ Jul 23 2012 03:35pm)
ite oon joskus ihmetelly kolmiloikkaa niinku lajina
siis mikä vitun KOLMIloikka? Kuka vittu tollasen on keksiny?
miksei oo vaikka kaksiloikka tai neliloikka?
mutta ihan sama

kaikki ne jotenki turhia on mut silti seuraan kaikkea urheilua
Ohan noita vaikka kuinka, kolmiloikkaa harrastaa paskat pituushyppääjät, 110m aitoja paskat 100m juoksijat 400m aitoja paskat 400m juoksijat, 3000m esteitä paskat 3000m juoksijat yms. Tai no siis eihän ne tietenkää maailman tasolla paskoja oo, mutta semmosia, jotka vaihtaneet lajiin jossa paskemmilla pääominaisuuksilla pärjää paremmin.
This post was edited by Lakana on Jul 23 2012 03:05pm