d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev123441Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 23 2012 04:08am
laitoin lataa. kai mä tota hakkaan sit koko pv jos täyttää tietyt vaatimukset
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jul 23 2012 06:41am
berezimon lähellä ak kädessä. uskaltaako tonne sairaalalle juosta hirveetä munaravia vai tuleeko nappi ottaan?
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jul 23 2012 07:02am
Quote (Rocko @ 23 Jul 2012 15:41)
berezimon lähellä ak kädessä. uskaltaako tonne sairaalalle juosta hirveetä munaravia vai tuleeko nappi ottaan?


ite oon ainaki monta kertaa käyny sairaalalla chernossa, eikä oo mitää ongelmia ollu :D
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jul 23 2012 07:03am
En oo koskaan kuullu kyseisestä pelistä, laittaisko joku juutuubbi video linkin?
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jul 23 2012 07:10am
@miki9009





Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jul 23 2012 07:11am
Quote (Rocko @ 23 Jul 2012 15:10)
@miki9009

http://www.youtube.com/watch?v=UlEj-uIV2P8


Onks tää joku MMO, vähä niiku se mis oli jotku rikolliset vs poliisit?
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jul 23 2012 07:23am
Quote (miki9009 @ 23 Jul 2012 16:11)
Onks tää joku MMO, vähä niiku se mis oli jotku rikolliset vs poliisit?


vähän joo. pelaajat vs pelaat vs zombit. pelin idea on selviytyä niin kauan kun mahdollista. lähet pelaan tota niin sulla eio suurinpiirtein mitään, etit aseita, tapat zombeja, tapat muita pelaajia tai lyöttäydyt niiden kanssa yhteen ja tapatte yhessä kaiken mitä liikkuu.

This post was edited by Rocko on Jul 23 2012 07:23am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jul 23 2012 07:31am
Quote (Rocko @ Jul 23 2012 01:23pm)
vähän joo. pelaajat vs pelaat vs zombit. pelin idea on selviytyä niin kauan kun mahdollista. lähet pelaan tota niin sulla eio suurinpiirtein mitään, etit aseita, tapat zombeja, tapat muita pelaajia tai lyöttäydyt niiden kanssa yhteen ja tapatte yhessä kaiken mitä liikkuu.


koha pysyt kaukana mun elektrosta :D

Mikä server?

This post was edited by EasyCoolWin on Jul 23 2012 07:32am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jul 23 2012 07:34am
Quote (EasyCoolWin @ 23 Jul 2012 16:31)
koha pysyt kaukana mun elektrosta :D

Mikä server?


elektro varmaan pelin yliarvostetuin paikka. kyllä sieltä jonkun revolverin aina juoksemalla voi hakee, mutta sen jälkeen äkkiä vittuun.
pelasin jollain mutuservulla äsken ja tuli c/i. vaihdan varmaan kotimaiseen nyt.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 23 2012 07:34am
Quote (miki9009 @ 23 Jul 2012 15:03)
En oo koskaan kuullu kyseisestä pelistä, laittaisko joku juutuubbi video linkin?


http://www.youtube.com/watch?v=7UyJn7Bi0vY
Go Back To Suomi Topic List
Prev123441Next
Add Reply New Topic New Poll