Quote (kerpele @ Jul 22 2012 07:31pm)
vittu mä sit vihaan tota firmaa. pakko vissiin soittaa tonne niitten avustus puhelimeen. Miksi kaikki tarvii olla aina näin helvetin vaikeeta.
koska jos ei olis noin vaikeeta niin porukka itkis, että olis liian helppoa acconappareille