d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Blizzard Mitä Vittua
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 22 2012 11:16pm
Quote (kerpele @ Jul 22 2012 07:31pm)
vittu mä sit vihaan tota firmaa. pakko vissiin soittaa tonne niitten avustus puhelimeen. Miksi kaikki tarvii olla aina näin helvetin vaikeeta.


koska jos ei olis noin vaikeeta niin porukka itkis, että olis liian helppoa acconappareille
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jul 23 2012 07:05am
kaveril tuli block ku loggas tääl, mut ne security questionit tms ni saat auki.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll