d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Iloinen Iphonen Omistaja > ... Mitähä Sitä Tuli Tehtyä
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 21 2012 03:53pm
Quote (ApiN @ 21 Jul 2012 23:58)
Samsung kuoli eilen järvee.. :D nyt aika vaihtaa.


X-cover ois selvinny. ;)
Mut onnee uuelle lelulle.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 21 2012 04:02pm
Quote (A2K @ 22 Jul 2012 00:53)
X-cover ois selvinny. ;)
Mut onnee uuelle lelulle.

ei kai se kestä jos sen upottaa vetee ? :P
serkkupojalla on sellanen, sano et kestää vaa pientä roisketta ja pölyä, iskua ei ollenkaa

This post was edited by Napi on Jul 21 2012 04:02pm
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 21 2012 04:32pm
Mulla on kestäny kahesta metristä tiputuksen jo kahesti. :lol: ja käden korkeudelta useamminki. Ja on ollu upotettuna. Ei hajonnu. ;)
toki saattaa olla vaan kyse yksilö "vioista" et on parempia ja huonompia.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 21 2012 06:21pm
Quote (A2K @ 22 Jul 2012 01:32)
Mulla on kestäny kahesta metristä tiputuksen jo kahesti. :lol: ja käden korkeudelta useamminki. Ja on ollu upotettuna. Ei hajonnu. ;)
toki saattaa olla vaan kyse yksilö "vioista" et on parempia ja huonompia.

taitaa iphonet hajoilla eniten tiputtamisesta. s2 kestäny parin metrin tiputuksen kirjahyllyltä koska tärinähälytys :D
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Jul 21 2012 10:18pm
Hyvä valinta!

Tossa 2-3kk kuluessa luultavasti julkastaan iPhone 5 johon ite vaihdan tän 4 pois.
Member
Posts: 719
Joined: Jan 16 2006
Gold: 24.46
Jul 22 2012 01:09am
Ilmottaudun myös iHomo kerhoon
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 22 2012 02:26am
No minuahan ei vittuakaan kiinostha halusin vaan tän luurin nyt nopsaa :D

Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 22 2012 06:16am
Quote (ApiN @ 22 Jul 2012 10:26)
No minuahan ei vittuakaan kiinostha halusin vaan tän luurin nyt nopsaa :D


Varmaan ottaisit kupan ja kuus kaveria koska ne saa nopsaa
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 22 2012 06:52am
Quote (Napi @ Jul 22 2012 12:02am)
ei kai se kestä jos sen upottaa vetee ? :P
serkkupojalla on sellanen, sano et kestää vaa pientä roisketta ja pölyä, iskua ei ollenkaa


kaveri laitto musiikit soimaa ja tiputti vesiämpäriin, hyvin kesti
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 22 2012 06:54am
Quote (Napi @ 22 Jul 2012 03:21)
taitaa iphonet hajoilla eniten tiputtamisesta. s2 kestäny parin metrin tiputuksen kirjahyllyltä koska tärinähälytys :D


:p oon kuullu vastaavaa. itelläkin tuo vibra syypäänä muutamaan tipahtamiseen :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll