d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Moi > Terve
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jul 20 2012 02:01pm
Terse
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 20 2012 02:07pm
Quote (Saimoz @ Jul 20 2012 11:01pm)
Terse


MOI!
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jul 20 2012 02:10pm
Quote (rumpali @ 20 Jul 2012 23:07)
MOI!


Mitä jäbä?
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 20 2012 02:14pm
Quote (Saimoz @ Jul 20 2012 11:10pm)
Mitä jäbä?


en tiärä.

hieman jurris.

syön magaruunilaatikkoa.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jul 20 2012 02:18pm
Quote (rumpali @ 20 Jul 2012 23:14)
en tiärä.

hieman jurris.

syön magaruunilaatikkoa.


Paljo tj?
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 20 2012 02:19pm
Quote (Saimoz @ Jul 20 2012 11:18pm)
Paljo tj?


ei o viel tietoo.

2vko vasta oltunna

p kaude jälkee tulee päätös.

p kausi = 8vko
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jul 20 2012 02:22pm
Quote (rumpali @ 20 Jul 2012 23:19)
ei o viel tietoo.

2vko vasta oltunna

p kaude jälkee tulee päätös.

p kausi = 8vko


Kyl mä tiedän, kunhan diskreetisti vittuilin.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 20 2012 02:23pm
Quote (Saimoz @ Jul 20 2012 11:22pm)
Kyl mä tiedän, kunhan diskreetisti vittuilin.


ei nii voi tehä.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jul 20 2012 02:24pm
Quote (rumpali @ 20 Jul 2012 23:23)
ei nii voi tehä.


Voi, saa ja pitää.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 20 2012 02:29pm
Quote (rumpali @ 20 Jul 2012 23:23)
ei nii voi tehä.


haha aamuja :evil:
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll