d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Rip Alt > :'(
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 15 2012 05:18pm
Quote (KUF @ 15 Jul 2012 23:51)
MITÄHÄ SÄ UIVELO SELITÄT TAAS?



JA VITTUAKS SÄ SELLASIA PISTÄT TOLLASELLE PASKALLE VIEL?


haluuks sä nössö turpaas ?
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 15 2012 05:30pm
Quote (ApiN @ Jul 16 2012 02:18am)
haluuks sä nössö turpaas ?


joo tuu tänne vaa, muista kysyy mutsiltas lupa ennenko lähet mihkää
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 15 2012 05:34pm
Quote (Posomies @ 16 Jul 2012 00:30)
joo tuu tänne vaa, muista kysyy mutsiltas lupa ennenko lähet mihkää


en puhuis ... et sä fgl voita.
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 15 2012 05:38pm
Quote (ApiN @ Jul 16 2012 02:34am)
en puhuis ... et sä fgl voita.


joo, en oo tässä kyllä fgil puhunukkaa.
kaljat loppu, mut jos oot ny tulossa ni dooleyspaukun voin piffata kuha oot egoillu tarpeeks
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 15 2012 05:54pm
Quote (Posomies @ 16 Jul 2012 00:38)
joo, en oo tässä kyllä fgil puhunukkaa.
kaljat loppu, mut jos oot ny tulossa ni dooleyspaukun voin piffata kuha oot egoillu tarpeeks


mihi päi ?
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 16 2012 04:02am
Käyttäsit vaa niitä flawless squareja, ei ne pari lisästattia sua pelasta.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 16 2012 06:54am
Quote (CeePee @ 16 Jul 2012 13:02)
Käyttäsit vaa niitä flawless squareja, ei ne pari lisästattia sua pelasta.


THIS
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 16 2012 02:13pm
Quote (ApiN @ Jul 16 2012 02:54am)
mihi päi  ?


kvl

Quote (CeePee @ Jul 16 2012 01:02pm)
Käyttäsit vaa niitä flawless squareja, ei ne pari lisästattia sua pelasta.


olis pitäny käyttää tolla, mutta päätin lainata mainilta enkä ostaa ahsta.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 16 2012 02:14pm
Quote (Posomies @ 16 Jul 2012 21:13)
kvl



olis pitäny käyttää tolla, mutta päätin lainata mainilta enkä ostaa ahsta.


KOUVOLA ? :D

n o terve

en täältä espoosta sinne kävele.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 16 2012 02:15pm
Quote (CeePee @ 16 Jul 2012 13:02)
Käyttäsit vaa niitä flawless squareja, ei ne pari lisästattia sua pelasta.


pari lisästattia monessa itemissä voi vaikka pelastaa kuules
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll