☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Rip Alt > :'(
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 708
Replies: 22
Track Topic
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#11
Jul 15 2012 05:18pm
Quote (KUF @ 15 Jul 2012 23:51)
MITÄHÄ SÄ UIVELO SELITÄT TAAS?
JA VITTUAKS SÄ SELLASIA PISTÄT TOLLASELLE PASKALLE VIEL?
haluuks sä nössö turpaas ?
Posomies
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#12
Jul 15 2012 05:30pm
Quote (ApiN @ Jul 16 2012 02:18am)
haluuks sä nössö turpaas ?
joo tuu tänne vaa, muista kysyy mutsiltas lupa ennenko lähet mihkää
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#13
Jul 15 2012 05:34pm
Quote (Posomies @ 16 Jul 2012 00:30)
joo tuu tänne vaa, muista kysyy mutsiltas lupa ennenko lähet mihkää
en puhuis ... et sä fgl voita.
Posomies
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#14
Jul 15 2012 05:38pm
Quote (ApiN @ Jul 16 2012 02:34am)
en puhuis ... et sä fgl voita.
joo, en oo tässä kyllä fgil puhunukkaa.
kaljat loppu, mut jos oot ny tulossa ni dooleyspaukun voin piffata kuha oot egoillu tarpeeks
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#15
Jul 15 2012 05:54pm
Quote (Posomies @ 16 Jul 2012 00:38)
joo, en oo tässä kyllä fgil puhunukkaa.
kaljat loppu, mut jos oot ny tulossa ni dooleyspaukun voin piffata kuha oot egoillu tarpeeks
mihi päi ?
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#16
Jul 16 2012 04:02am
Käyttäsit vaa niitä flawless squareja, ei ne pari lisästattia sua pelasta.
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#17
Jul 16 2012 06:54am
Quote (CeePee @ 16 Jul 2012 13:02)
Käyttäsit vaa niitä flawless squareja, ei ne pari lisästattia sua pelasta.
THIS
Posomies
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#18
Jul 16 2012 02:13pm
Quote (ApiN @ Jul 16 2012 02:54am)
mihi päi ?
kvl
Quote (CeePee @ Jul 16 2012 01:02pm)
Käyttäsit vaa niitä flawless squareja, ei ne pari lisästattia sua pelasta.
olis pitäny käyttää tolla, mutta päätin lainata mainilta enkä ostaa ahsta.
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#19
Jul 16 2012 02:14pm
Quote (Posomies @ 16 Jul 2012 21:13)
kvl
olis pitäny käyttää tolla, mutta päätin lainata mainilta enkä ostaa ahsta.
KOUVOLA ?
n o terve
en täältä espoosta sinne kävele.
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#20
Jul 16 2012 02:15pm
Quote (CeePee @ 16 Jul 2012 13:02)
Käyttäsit vaa niitä flawless squareja, ei ne pari lisästattia sua pelasta.
pari lisästattia monessa itemissä voi vaikka pelastaa kuules
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact