d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kokit Help Amateru > Mitä Voin Tehä
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 15 2012 01:33pm
ite tekisin sillai et paistaisin ne ja sitte ostaisin uncle bentsin semmmost kastiketta siihe sitte ja sit minimaissei ja vesikastanjoita ja sitte riisiä ni on vuola
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 15 2012 01:34pm
Quote (PMS @ 15 Jul 2012 20:33)
ite tekisin sillai et paistaisin ne ja sitte ostaisin uncle bentsin semmmost kastiketta siihe sitte ja sit minimaissei ja vesikastanjoita ja sitte riisiä ni on vuola


kauppa not vaihtoehto.
Quote (eppo @ 15 Jul 2012 20:24)
Kanamunakas


joo taidan munakkaan tehdä, en osaa mitään broilerifukkia tehä kun kuolen kuitenki johonki.

Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 15 2012 01:41pm
Quote (ApiN @ 15 Jul 2012 22:34)
kauppa not vaihtoehto.

joo taidan munakkaan tehdä, en osaa mitään broilerifukkia tehä kun kuolen kuitenki johonki.


no sitte paistat ne ja wyöt semmosenaan
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 15 2012 02:05pm
elikkäs jooh vitun hyvän kanakastikkeen ranuilla
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 15 2012 02:22pm
Quote (Rzi @ 15 Jul 2012 21:05)
elikkäs jooh vitun hyvän kanakastikkeen ranuilla


Linkkaa toi juttu oon kuullu monta kertaa mutta en tajua


Tein munakkaan tuli gutaa.. kunnolla chilijuttuja ja sitte vaa leivän päälle munakasta ja sinne meni .
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 15 2012 02:25pm
syö kynsiäs
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 15 2012 02:30pm
Quote (ApiN @ 15 Jul 2012 23:22)
Linkkaa toi juttu oon kuullu monta kertaa mutta en tajua


Tein munakkaan tuli gutaa.. kunnolla chilijuttuja ja sitte vaa leivän päälle munakasta ja sinne meni .


ei siinä mitää linkkaamista oo, siinähä tuo lukee


Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jul 15 2012 02:33pm
en ymmärrä juuri mitään.

Mutta tein suklaamoussea!
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 15 2012 02:37pm
Quote (Rzi @ 15 Jul 2012 21:30)
ei siinä mitää linkkaamista oo, siinähä tuo lukee
http://i.imgur.com/7PYsj.jpg
http://s18.postimage.org/ke7rpyxvt/934963.png


onko toi oikee XD:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 15 2012 02:38pm
Quote (ApiN @ 15 Jul 2012 23:37)
onko toi oikee XD:


juuh elikkäs jooh ei
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll