Quote (MukavaSamu @ 15 Jul 2012 03:45)
ei vittu puhutko nyt tampereen tooresta ? :D vittu että on paska paikka.
joskus teki vitun hyvää kebuu, sit nosti hintoja ja myy mikrosta. vittu mitä paskaa
E: tommonen perus ählymesta mis kusetetaan juoppoja
eikaai la toore oo paska

parhaat salaatit ja pizzat, kebuu en oo koskaan siel ottanu
Quote (Lakana @ 15 Jul 2012 16:44)
tampereen evinin aurarulla o hyvää ja täyttääki hetkeks
no huhhuh siel on kyl täydelliset mätöt
This post was edited by Napi on Jul 15 2012 08:28am