d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lauantai > Satasen Lainaan Ja Juon Sen
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 83
Joined: Jul 13 2012
Gold: 165.00
Jul 14 2012 02:52pm
Quote (BebebBurns @ Jul 14 2012 01:20pm)
viis elokuvaa tuli kateltuu



mitä kaikkii leffoi :D?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 14 2012 03:05pm
Quote (Deep_Forrest @ Jul 14 2012 10:52pm)
mitä kaikkii leffoi :D?


Blazing Saddles (Aika huono, Mel Brooks ei oo ihan mun juttu)
A Horrible Way to Die (Ihan veikeä, kameran heiluttelu meni tosin itsetarkoituksellisen puolelle olematta kuitenkaan kovinkaan tyylikäs, ehkä kamerankin vika. )
Glorious 39 (Kelpoa britti WWII paranoiaa, tyylikkäitä, mutta myös kökköjä hetkiä)
The Aura (Pätevähkö argentiinalainen rikosdraamatrilleri)
In the Company of Men (Toimiva sovinistinen musta komedia)
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jul 15 2012 11:02am
olin kuskina ja kyllä vitutti.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 15 2012 11:44am
Quote (kerpele @ 15 Jul 2012 20:02)
olin kuskina ja kyllä vitutti.


se on aina voittoa. ei mee rahaa ja aamulla hyvä fiilis
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 15 2012 11:44am
Sain, olen iloinen...
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 15 2012 11:45am
Quote (wani @ 15 Jul 2012 20:44)
Sain, olen iloinen...


turpaas?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 15 2012 11:50am
Quote (Rzi @ 15 Jul 2012 17:45)
turpaas?


nää, mut oli lähellä ku menin jauhaan support 81 kerholaiselle:D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 15 2012 02:32pm
Quote (wani @ 15 Jul 2012 20:50)
nää, mut oli lähellä ku menin jauhaan support 81 kerholaiselle:D


pellejä ne on
Member
Posts: 10,074
Joined: Jan 26 2007
Gold: 0.00
Jul 17 2012 02:39pm
se on oikeen :)
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 17 2012 03:01pm
huenoa huoneo
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll