Quote (Deep_Forrest @ Jul 14 2012 10:52pm)
mitä kaikkii leffoi :D?
Blazing Saddles (Aika huono, Mel Brooks ei oo ihan mun juttu)
A Horrible Way to Die (Ihan veikeä, kameran heiluttelu meni tosin itsetarkoituksellisen puolelle olematta kuitenkaan kovinkaan tyylikäs, ehkä kamerankin vika. )
Glorious 39 (Kelpoa britti WWII paranoiaa, tyylikkäitä, mutta myös kökköjä hetkiä)
The Aura (Pätevähkö argentiinalainen rikosdraamatrilleri)
In the Company of Men (Toimiva sovinistinen musta komedia)