d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Heroes > 5/6
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jul 13 2012 03:19pm
Quote (Zoni @ 13 Jul 2012 22:32)
kolmonen on kyl ollu hemmetin hyvä ja kuuleman perusteella paras B)

mut mietin vaan että oisko kokeilemisen arvosia :)

mikäs tos vitoses niin huonoo oli?


imo ainakaan ei kannata niistä maksaa, jos verrataan kolmoseen niin:
-taistelu systeemi liian hidas
-paskat hero skillit
-mobit imbalanced
-linnat liian samanlaisia

5/6 melkolailla samanlaisia, samalla pelimoottorilla tehtyjä

Quote (A2K @ 14 Jul 2012 00:17)
no enite hajosin siihe et voi liikutella armeijaa ilman johtajaa. Et scoutteja ei enää tarvi. Ja se vei jotenki mielenkiinnon siitä.
Oli kyl joitain muitakin mutten enää muista ku o ni kauan viimesestä kerrasta ku pelas vitosta. Toi tuli ekana mieleen.


Eikös toi armeija ilman heroa ollu jo 4:ssakin?

This post was edited by kyny91 on Jul 13 2012 03:20pm
Member
Posts: 10,074
Joined: Jan 26 2007
Gold: 0.00
Jul 13 2012 06:21pm
muuten ihan jees, mut rakentaminen on jotenkin vitun perseest ja hero skillit on ihan paskoi.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 14 2012 02:42am
Quote (kyny91 @ 14 Jul 2012 00:19)
imo ainakaan ei kannata niistä maksaa, jos verrataan kolmoseen niin:
-taistelu systeemi liian hidas
-paskat hero skillit
-mobit imbalanced
-linnat liian samanlaisia

5/6 melkolailla samanlaisia, samalla pelimoottorilla tehtyjä



Eikös toi armeija ilman heroa ollu jo 4:ssakin?


saatto olla. en muista yhtään. on ni kaua ku o pelannu noit kaikkii.
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jul 14 2012 03:08am
Quote (kyny91 @ 14 Jul 2012 00:19)
Eikös toi armeija ilman heroa ollu jo 4:ssakin?


oli se 4:sessaki. en tosin ikinä käyttäny sitä, sen mitä vähä pelasin

Quote (4lc0h0lic @ 14 Jul 2012 03:21)
muuten ihan jees, mut rakentaminen on jotenkin vitun perseest ja hero skillit on ihan paskoi.


onko noi skillit kans samallailla ku 4:sessa että joku 5 eri tasoo niillä? se oli ainaki tyhmää siinä ku mun mielestä se 3 tasoo oli paljo parempi

mutta joo, kai sitä si mielummin pelailla 3:sta sillon ku tekee mieli heroesia :)
Member
Posts: 10,074
Joined: Jan 26 2007
Gold: 0.00
Jul 14 2012 03:25am
Quote (Zoni @ 14 Jul 2012 12:08)
oli se 4:sessaki. en tosin ikinä käyttäny sitä, sen mitä vähä pelasin



onko noi skillit kans samallailla ku 4:sessa että joku 5 eri tasoo niillä? se oli ainaki tyhmää siinä ku mun mielestä se 3 tasoo oli paljo parempi

mutta joo, kai sitä si mielummin pelailla 3:sta sillon ku tekee mieli heroesia :)



siis 5/6 on semmoset kunnon skillitreet mist vaa valkkaa joka lvl minne laittaa, eli ei mitää välii jos vähä tyrii. kolmoses ei mitää tommost kuraa ollu. siin jost pari skillii tyri, ni se oli siin ja kolmoses sai tehtyy myllympii heroi mitkä oikeest sai jotaa aikasiks.

/e testaa 3,5 se o paras kyl se on niinku 3 mut 4 lisäyksil mut ei siis millää skeida lisäyksil, vaa niil hyvil :D

This post was edited by 4lc0h0lic on Jul 14 2012 03:26am
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jul 14 2012 04:23am
Quote (4lc0h0lic @ 14 Jul 2012 12:25)
siis 5/6 on semmoset kunnon skillitreet mist vaa valkkaa joka lvl minne laittaa, eli ei mitää välii jos vähä tyrii. kolmoses ei mitää tommost kuraa ollu. siin jost pari skillii tyri, ni se oli siin ja kolmoses sai tehtyy myllympii heroi mitkä oikeest sai jotaa aikasiks.

/e testaa 3,5 se o paras kyl se on niinku 3 mut 4 lisäyksil mut ei siis millää skeida lisäyksil, vaa niil hyvil :D


pitää kattookki :)
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jul 16 2012 03:37am
3 > kaikki muut.. ei ees tarvii kokeilla 5/6 ku tiiän jo 4 perusteella että paskaa.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 16 2012 06:29am
heroes 3 on vaan paras. olispa ipadille niin maksaisin siitä vaikka 50e
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jul 16 2012 07:19am
Vitonen ja kutonen aivan hirveitä floppeja. Hirveen monimutkasia tehty suurimmasta osasta ja resursseista ym. tehty liian yksinkertaisia = tylsää ja sekavaa.

Nelonen oli viel hauskaa kun pääs heroa kehittämään ja tekemään siitä myllyn ja aikalailla samanlainen ku kolmonen pelityyliltään

// 5 ja 6 ei vissiin ees ollu 3DO kehittämii ?

This post was edited by Give on Jul 16 2012 07:20am
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jul 16 2012 07:25am
Quote (Give @ 16 Jul 2012 16:19)
Vitonen ja kutonen aivan hirveitä floppeja. Hirveen monimutkasia tehty suurimmasta osasta ja resursseista ym. tehty liian yksinkertaisia = tylsää ja sekavaa.

Nelonen oli viel hauskaa kun pääs heroa kehittämään ja tekemään siitä myllyn ja aikalailla samanlainen ku kolmonen pelityyliltään

// 5 ja 6 ei vissiin ees ollu 3DO kehittämii ?


nelosessa kyl oli hauskaa sen heron kehitys ja se että sen sai tappeluihin mukaan, mutta ne kentät ei ollu mitään kauheen erikoisia IMO

ja noi 5 ja 6 on kait ubisoftin :/
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll