Quote (Zoni @ 13 Jul 2012 22:32)
kolmonen on kyl ollu hemmetin hyvä ja kuuleman perusteella paras

mut mietin vaan että oisko kokeilemisen arvosia

mikäs tos vitoses niin huonoo oli?
imo ainakaan ei kannata niistä maksaa, jos verrataan kolmoseen niin:
-taistelu systeemi liian hidas
-paskat hero skillit
-mobit imbalanced
-linnat liian samanlaisia
5/6 melkolailla samanlaisia, samalla pelimoottorilla tehtyjä
Quote (A2K @ 14 Jul 2012 00:17)
no enite hajosin siihe et voi liikutella armeijaa ilman johtajaa. Et scoutteja ei enää tarvi. Ja se vei jotenki mielenkiinnon siitä.
Oli kyl joitain muitakin mutten enää muista ku o ni kauan viimesestä kerrasta ku pelas vitosta. Toi tuli ekana mieleen.
Eikös toi armeija ilman heroa ollu jo 4:ssakin?
This post was edited by kyny91 on Jul 13 2012 03:20pm