d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ahoi Ihmiset!
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 13 2012 05:55am
Quote (Ankeli @ 12 Jul 2012 23:39)
Paat sinne 60w edestä lediä ja pari sativaa sisää ja annat olla, jsp:eetä voit sit selata vaik kirjastos.


jaa että sativaa tietokone boxiin.. oke
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jul 13 2012 06:10am
Quote (Zoni @ Jul 13 2012 01:51pm)
ei, se o huijausta  :evil:


Tiiän kuka oot.
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jul 13 2012 06:11am
Quote (ambid @ 13 Jul 2012 15:10)
Tiiän kuka oot.


nyt sitte tiiät, vielä eile et :mad:
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jul 13 2012 06:19am
Quote (wani @ 13 Jul 2012 14:55)
jaa että sativaa tietokone boxiin.. oke


; D ?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 13 2012 06:27am
Quote (Ankeli @ 13 Jul 2012 12:19)
; D ?


Kelasin vaa et yleensä niistä tulee aika puskia? =)
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jul 13 2012 06:33am
Quote (wani @ 13 Jul 2012 15:27)
Kelasin vaa et yleensä niistä tulee aika puskia? =)


Aina voi latvoa : )

Oon nimittäi nähny aik hauskan viritelmän, tosin se boksi oli aik iso mut silti ;D Geek weed ftw \0/
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll