d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Huhhuh Katsoin Karvojani > Ja Löysin Kakshaaraisia Karvoja
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 12 2012 11:36am
[QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 12 2012 11:37am
[QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 12 2012 11:40am
[QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.

e: mites sinne

This post was edited by wani on Jul 12 2012 11:41am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 12 2012 11:42am
[QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 12 2012 11:44am
[QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 12 2012 11:46am
[QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 12 2012 11:46am
jos on sähkösauna ni polta se paska
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 12 2012 11:55am
[QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.

Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jul 12 2012 11:56am
[QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei edes menis
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 12 2012 11:57am
[QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois
Go Back To Suomi Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll