Quote (CeePee @ 10 Jul 2012 16:43)
Facebook on kyllä semmonen syöpä etten siihen koske
paljonkin omakohtaista kokemusta?

Quote (Affii @ 10 Jul 2012 16:50)
eipä siel kyl mitää oo, mut paha tapa jääny että pitää käydä samal ku koneel istuu

niin, no se sisältö koostuu sun kavereista ( IRL, ei e-)
Quote (Rocko @ 10 Jul 2012 12:36)
kuinka henkisesti köyhä tarvii olla, että käyttää sosiaalista mediaa?
ihan hyvänä kanavana toimii tapahtumille mitä ei pahemmin mainosteta muualla, oli ne sitten kaverin veljenpojan ristiäiset, mökkireissu kavereitten kanssa tai vaikkapa useisiin ug-tapahtumiin
This post was edited by Napi on Jul 10 2012 08:22am