d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hei Facebook Käyttäjät > Apuva
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 10 2012 08:20am
Quote (CeePee @ 10 Jul 2012 16:43)
Facebook on kyllä semmonen syöpä etten siihen koske

paljonkin omakohtaista kokemusta? :)

Quote (Affii @ 10 Jul 2012 16:50)
eipä siel kyl mitää oo, mut paha tapa jääny että pitää käydä samal ku koneel istuu :P

niin, no se sisältö koostuu sun kavereista ( IRL, ei e-)

Quote (Rocko @ 10 Jul 2012 12:36)
kuinka henkisesti köyhä tarvii olla, että käyttää sosiaalista mediaa?

ihan hyvänä kanavana toimii tapahtumille mitä ei pahemmin mainosteta muualla, oli ne sitten kaverin veljenpojan ristiäiset, mökkireissu kavereitten kanssa tai vaikkapa useisiin ug-tapahtumiin

This post was edited by Napi on Jul 10 2012 08:22am
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 10 2012 08:22am
Quote (Napi @ 10 Jul 2012 17:20)
paljonkin omakohtaista kokemusta? :)


niin, no se sisältö koostuu sun kavereista ( IRL, ei e-)


totta, mutta 90% jutuista on jotaki täyttä paskaa mis oo mitää järkee niin sitä meinasin lähinnä (tilapäivitykset etc)
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 10 2012 08:22am
Quote (Napi @ 10 Jul 2012 16:20)
paljonkin omakohtaista kokemusta? :)


Puol perhettä käyttää, ihan tarpeeks on.

Ei vaan oo mun hommia, sillä selvä.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 10 2012 08:23am
Quote (CeePee @ 10 Jul 2012 17:22)
Puol perhettä käyttää, ihan tarpeeks on.

Ei vaan oo mun hommia, sillä selvä.


onks sulla siskoi :drool:
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 10 2012 08:25am
Kaikki perheenjäsenet käyttää, kaikki kaverit, ja puoli tuttavat.. joten säästän jo puhelinkuluissakin kun ei tarvi soitella kaikkia ympäri, ja jos on joku tapahtuma tiedossa johon oon menos ja tahdon muitakin ihmisiä voin tehdä tämän yhdellä tilapäivityksellä.

Tai tyyliin kun puhelin on hukkunu niin on saanut kiittää facebookkia, aika ahdasmielistä tuommoinen ajattelu.. =) Jossei ite käytä niin sit on paskapaikka?
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 10 2012 08:28am
Quote (Affii @ 10 Jul 2012 17:22)
totta, mutta 90% jutuista on jotaki täyttä paskaa mis oo mitää järkee niin sitä meinasin lähinnä (tilapäivitykset etc)


muiden tilapäivityksethän saa pois näkyvistä ;)
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 10 2012 08:39am
Quote (A2K @ 10 Jul 2012 17:28)
muiden tilapäivityksethän saa pois näkyvistä ;)


osaako se valikoida myös ne 10% jotka ei oo paskajuttui
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Jul 10 2012 10:19am
Quote (Affii @ 10 Jul 2012 17:39)
osaako se valikoida myös ne 10% jotka ei oo paskajuttui


Ei osaa.

En vain ymmärrä miksi valittaa siitä että joku sun frendeistä postaa paskaa facebookkii, kun luet suomifoorumia päivittäin ja täällä posteista noin 99,99% on täyttä paskaa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll