d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Softeille > T. Exoduster
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 10 2012 10:48am
Quote (Nicouz @ 10 Jul 2012 19:46)
Moi <3


HANIPÖÖ <3
Member
Posts: 12,520
Joined: Sep 27 2005
Gold: 7,678.49
Jul 10 2012 10:49am
Quote (KUF @ 10 Jul 2012 18:48)
HANIPÖÖ <3



Long time no see 8)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 10 2012 10:50am
Quote (Nicouz @ 10 Jul 2012 19:49)
Long time no see 8)


TAVALLISE TYLSÄÄ KO TULIT POIKKEE? :D
Member
Posts: 12,520
Joined: Sep 27 2005
Gold: 7,678.49
Jul 10 2012 10:51am
Quote (KUF @ 10 Jul 2012 18:50)
TAVALLISE TYLSÄÄ KO TULIT POIKKEE? :D


Todellakin :D

Kohtuu tylsää sitä pitää ihmisellä olla että tänne vaivautuu :D
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 10 2012 10:52am
Quote (Nicouz @ 10 Jul 2012 19:51)
Todellakin :D

Kohtuu tylsää sitä pitää ihmisellä olla että tänne vaivautuu :D


NO SITÄPÄ JUST...VOI KO NÄMÄ MUUTKI SE TAJUAIS... ^^
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 10 2012 11:09am
Quote (KUF @ 10 Jul 2012 19:52)
NO SITÄPÄ JUST...VOI KO NÄMÄ MUUTKI SE TAJUAIS... ^^


mui janimus
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 10 2012 11:46am
Quote (Nicouz @ 10 Jul 2012 16:51)
Todellakin :D

Kohtuu tylsää sitä pitää ihmisellä olla että tänne vaivautuu :D


HAHAH

This post was edited by wani on Jul 10 2012 11:46am
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll