d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Voi Perkele > Nyt Vituttaa
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 8 2012 04:02pm
Quote (sipuli @ Jul 9 2012 12:24am)
mua tuli joskus kytät vastaan kun oli joku reipas 200kmh vauhtia.... väännin kaasun vaan pohjaan enkä jääny sen kummemmin niille juttelemaan...



ei pygeny ku tuli vastaa..
ne kääntyy etee niiku mun kaverille.
^^
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jul 8 2012 04:24pm
Kaveri osti juur kikserin, noh oli se kortti 3 viikkoa taskus enneQ lähti.
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 8 2012 04:34pm
Quote (Ankeli @ Jul 9 2012 01:24am)
Kaveri osti juur kikserin, noh oli se kortti 3 viikkoa taskus enneQ lähti.


mulla 1kk :(
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jul 8 2012 04:52pm
tienkäyttömaksu 130e
ei huono

ite ajoin joskus 103 km/h 40km/h tiellä ja piti jarruttaa ku sellane koko pitkä rekka myssytti siin ees
sit tuliki poliisi vastaa just kun oli kerenny jarruttaa sinne ~45km/h
suosittelen käyttämään tuuria tai sellasta poliisi paljastinta
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jul 8 2012 05:40pm
Hajoo paskaan ajotaitoos.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 8 2012 05:45pm
joku ragee! antaisin mitalin poliiseille tästä suorituksesta.





Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jul 8 2012 05:56pm
oikeesti tää "amis" vaa troolas sua. se ties, että ne pollarit oli siellä kulmalla Xd

oot niin viljamin sisko
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jul 8 2012 06:01pm
Quote (kyny91 @ Jul 8 2012 11:44pm)
ite ajoin tossa pari kk sitte tolppaan 71/60

85 sakko napsahti


Sattuks
Member
Posts: 8,754
Joined: Aug 5 2008
Gold: 0.00
Jul 8 2012 06:08pm
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jul 8 2012 07:14pm
ite nauroin jonneille jotka on hommannu ylipäätään menopelin :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll