☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Voi Perkele > Nyt Vituttaa
Prev
1
2
3
4
6
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 1068
Replies: 50
Track Topic
BatGirl
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold
:
0.53
#11
Jul 8 2012 04:02pm
Quote (sipuli @ Jul 9 2012 12:24am)
mua tuli joskus kytät vastaan kun oli joku reipas 200kmh vauhtia.... väännin kaasun vaan pohjaan enkä jääny sen kummemmin niille juttelemaan...
ei pygeny ku tuli vastaa..
ne kääntyy etee niiku mun kaverille.
^^
Ankeli
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold
:
1,444.44
#12
Jul 8 2012 04:24pm
Kaveri osti juur kikserin, noh oli se kortti 3 viikkoa taskus enneQ lähti.
BatGirl
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold
:
0.53
#13
Jul 8 2012 04:34pm
Quote (Ankeli @ Jul 9 2012 01:24am)
Kaveri osti juur kikserin, noh oli se kortti 3 viikkoa taskus enneQ lähti.
mulla 1kk
Paroni
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold
:
5,830.00
#14
Jul 8 2012 04:52pm
tienkäyttömaksu 130e
ei huono
ite ajoin joskus 103 km/h 40km/h tiellä ja piti jarruttaa ku sellane koko pitkä rekka myssytti siin ees
sit tuliki poliisi vastaa just kun oli kerenny jarruttaa sinne ~45km/h
suosittelen käyttämään tuuria tai sellasta poliisi paljastinta
miki9009
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold
:
621.62
#15
Jul 8 2012 05:40pm
Hajoo paskaan ajotaitoos.
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#16
Jul 8 2012 05:45pm
joku ragee! antaisin mitalin poliiseille tästä suorituksesta.
Jolli1
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold
:
9,744.88
#17
Jul 8 2012 05:56pm
oikeesti tää "amis" vaa troolas sua. se ties, että ne pollarit oli siellä kulmalla Xd
oot niin viljamin sisko
excalii
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#18
Jul 8 2012 06:01pm
Quote (kyny91 @ Jul 8 2012 11:44pm)
ite ajoin tossa pari kk sitte tolppaan 71/60
85 sakko napsahti
Sattuks
EETUX_PRO
Member
Posts: 8,754
Joined: Aug 5 2008
Gold
:
0.00
#19
Jul 8 2012 06:08pm
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#20
Jul 8 2012 07:14pm
ite nauroin jonneille jotka on hommannu ylipäätään menopelin
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
4
6
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact