d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ketää.. > ..tänää
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 9 2012 04:34am
Quote (excalii @ 9 Jul 2012 00:03)
Mun saunassa on teltta :(  en voi käyttää


Mitäs tämän teltan sisällä sit on ^_^
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jul 9 2012 08:16am
Quote (wani @ 9 Jul 2012 13:34)
Mitäs tämän teltan sisällä sit on  ^_^


Oispa se kuva minkä frendi oli ekal luokal piirtäny ku koulus sanottii et piirtäkää tomaatti :rofl:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 9 2012 08:26am
Quote (excalii @ 9 Jul 2012 03:03)
Mun saunassa on teltta :(  en voi käyttää

oletko minä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 9 2012 08:31am
voin lämmittää saunan
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 9 2012 08:35am
Quote (Rzi @ 9 Jul 2012 14:31)
voin lämmittää saunan


niin minäkin, aattelin jos tänää käväsis.. :)
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jul 9 2012 08:41am
nonniiiih niin sitä pitää :)
itekki lämmitän hommien jälkee
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll