d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Neekeri Pelaaks Dotaa Vai? > Löysin Sut Pelaamast
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 8 2012 12:04pm
Quote (rumpali @ 8 Jul 2012 21:02)
mistä minä yksinkertasesti voisin tietää että se on kiinalainen teami

:baby:




mä lähen huomenna pitkälle retkelle  :(


meinaatko nyt sitä pitkää retkee vai sitä toista? :cry:
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 8 2012 12:07pm
Quote (Affii @ Jul 8 2012 09:04pm)
meinaatko nyt sitä pitkää retkee vai sitä toista? :cry:


metsän keskelle menen.

vihreisiin pukeudun.

:(
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 8 2012 12:09pm
Quote (rumpali @ 8 Jul 2012 21:07)
metsän keskelle menen.

vihreisiin pukeudun.

:(


aivan.. menet siis larppaamaan!
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 8 2012 12:11pm
Quote (Affii @ Jul 8 2012 09:09pm)
aivan.. menet siis larppaamaan!


sitäkö se onkin? :O
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jul 8 2012 12:15pm
Quote (rumpali @ 8 Jul 2012 19:58)
noitahan suomalaisia dotan pelaajia on varmastikkin satoja.

eikä neekeri ole harvinainen sana.

:baby:


top 30 teameis on ehkä 3? suomalaista pelaajaa.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 8 2012 12:17pm
Quote (hartwall @ Jul 8 2012 09:15pm)
top 30 teameis on ehkä 3? suomalaista pelaajaa.


missä tuola lukee että se on top 30?

:baby:
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jul 8 2012 12:19pm
Quote (rumpali @ 8 Jul 2012 20:17)
missä tuola lukee että se on top 30?

:baby:


gosugamers.comis on rankingit. Ehome ja navi molemmat top 5.

Mitä vittua tuol tobin streamin puolel on käyny, lycan ja lesch päässy samalle puolelle :DD
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 8 2012 12:21pm
Quote (hartwall @ Jul 8 2012 09:19pm)
gosugamers.comis on rankingit. Ehome ja navi molemmat top 5.

Mitä vittua tuol tobin streamin puolel on käyny, lycan ja lesch päässy samalle puolelle :DD


nii...

justiinsa.

en ymmärrä tätä.

:baby:
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jul 8 2012 12:23pm
Quote (rumpali @ 8 Jul 2012 20:21)
nii...

justiinsa.

en ymmärrä tätä.

:baby:


http://www.joindota.com/en/live/tobiwan
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jul 8 2012 01:56pm
Quote (hartwall @ 8 Jul 2012 21:19)
gosugamers.comis on rankingit. Ehome ja navi molemmat top 5.

Mitä vittua tuol tobin streamin puolel on käyny, lycan ja lesch päässy samalle puolelle :DD


en tosiaan tiedä :DDD

oli iha hassuja matseja taas ,toisin oisin odottanu että mtw ois pelannu paremmin
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll