Quote (Saimoz @ Jul 8 2012 03:29pm)
Rumilus on ihan kelpo. Mutta osa näistä nimeltämainitsemattomista -08 syntyneistä on turhan kärkkäitä flamettamaan asioista, mitkä niille ei kuulu tai asioista, jotka ei heitä kiinnosta.
Respect for this mad swagg

Tänne laudalle on kyllä tullu vitusti uusia jäseniä vai onko nää kaikki jtn multeja jotka minua kiusaa
