d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Amis-pm Reply Artus
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 7 2012 06:45am
Quote (PMS @ Jul 7 2012 02:38pm)
lapsellista pistää vastaan poliiseille.


juu, toki yhtä lapsellista hakata röökin polttaja toki, lapsellisempaa oikeastaan jos kyseessä oli lauma hakkaamassa.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 7 2012 06:51am
Quote (BebebBurns @ 7 Jul 2012 15:45)
juu, toki yhtä lapsellista hakata röökin polttaja toki, lapsellisempaa oikeastaan jos kyseessä oli lauma hakkaamassa.


niin. eipä ne poliisit eroa normaaleista ihmisistä mitenkään
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jul 7 2012 06:52am
Quote (Napi @ 7 Jul 2012 15:19)
mikko, millä puolustat poliiseja, tosta että 5 poliisia hakkas sen mun kaverin siellä putkassa ( kaks piti käsistä, kaks jaloista ja yks hakkas ? )



//


poltti röökin putkassa :D


poliisit oli tosi vihasia ku niil meni nii kauan saada kaks jäbää maijoihin :D


Kyllähän tästä vois jo melkein kuolemantuomion langettaa.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jul 7 2012 07:02am
arvatenki kyseinen henkilö koitti "kännissä polttaa tupakkaa" eli huojui sytkärin kanssa putkassa eikä sammuttanut sitä pyynnöstä ja jouduttiin siksi taltuttamaan

Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 7 2012 07:15am
Quote (BebebBurns @ 7 Jul 2012 15:45)
juu, toki yhtä lapsellista hakata röökin polttaja toki, lapsellisempaa oikeastaan jos kyseessä oli lauma hakkaamassa.


lapsellista polttaa putkassa ku se on kiellettyä. ihmisen pitäisi ossta juoda sitä alkoholia sen verran että ei tee tyhmyyksiä ja jos ei osaa juoda niin ni sit ei kannata juoda
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 7 2012 08:52am
Quote (Pavise @ 7 Jul 2012 15:02)
arvatenki kyseinen henkilö koitti "kännissä polttaa tupakkaa" eli huojui sytkärin kanssa putkassa eikä sammuttanut sitä pyynnöstä ja jouduttiin siksi taltuttamaan


Todennäkösesti kännissä riehunu, ollu muutenki väkivaltanen ja sinne on menny sisään tarpeen mukaan 5 poliisia.

Ei ne sinne turhaan mene ja aivan varmana pistäny hanttii ku sitä sytkäriä ja röökiä on tultu ottaa pois.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 7 2012 12:27pm
Quote (PMS @ Jul 7 2012 03:15pm)
lapsellista polttaa putkassa ku se on kiellettyä. ihmisen pitäisi ossta juoda sitä alkoholia sen verran että ei tee tyhmyyksiä ja jos ei osaa juoda niin ni sit ei kannata juoda


kyseisestä toiminnasta voisi sakottaa 'siivoismaksun' onhan noita rikessakkoja päiväsakkoja ja vaikka mitä sakkoja.
Member
Posts: 2,234
Joined: Jun 13 2008
Gold: 494.56
Jul 7 2012 01:14pm
Quote (BebebBurns @ Jul 7 2012 06:27pm)
kyseisestä toiminnasta voisi sakottaa 'siivoismaksun' onhan noita rikessakkoja päiväsakkoja ja vaikka mitä sakkoja.


Mistä lähtien putkassa o polttaminen ollu kiellettyy?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 7 2012 01:19pm
Quote (Konkari @ Jul 7 2012 09:14pm)
Mistä lähtien putkassa o polttaminen ollu kiellettyy?


ei mitään hajuu, vois kuvitella, että jostain 70-luvulta?
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jul 7 2012 01:58pm
Quote (PMS @ Jul 7 2012 03:15pm)
lapsellista polttaa putkassa ku se on kiellettyä. ihmisen pitäisi ossta juoda sitä alkoholia sen verran että ei tee tyhmyyksiä ja jos ei osaa juoda niin ni sit ei kannata juoda


Tämä. Kaveris kuulostaa aika pelleltä

This post was edited by kerpele on Jul 7 2012 01:59pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll