d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jul 6 2012 11:12am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 6 2012 11:15am
kotosalla 4-5 elokuvaa
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 6 2012 12:49pm
leffaa huomenna duunii ja sitte viiko loma X#W
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jul 6 2012 12:51pm
perjantait aina yksin himassa, koneella

varmaan animua ja tf2
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 6 2012 02:40pm
Quote (Pavise @ 6 Jul 2012 21:51)
perjantait aina yksin himassa, koneella

varmaan animua ja tf2


:cry:
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jul 6 2012 02:50pm
Quote (Rzi @ 6 Jul 2012 23:40)
:cry:


:(
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 6 2012 04:20pm
Quote (OjjiLol @ Jul 6 2012 08:12pm)
http://www.youtube.com/watch?v=LxKIPFLjRVU



vittu älä sano et oot toi tyyppi..
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jul 6 2012 06:02pm
Quote (BatGirl @ 7 Jul 2012 00:20)
vittu älä sano et oot toi tyyppi..


päättelitkö tämän siitä, että ojjilol linkitti ko. linkin?

oot kyl nero, enkä tarkota sitä maailmankuulua henkilöä, mistä tod. näk. et oo eläessäs kuullukkaan, vaikka ois pitäny.

This post was edited by Jolli1 on Jul 6 2012 06:07pm
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 6 2012 06:40pm
kyllä sitä tuli tänään kaikkea mahollista tehtyä.

huh hoh.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jul 6 2012 06:56pm
Quote (Jolli1 @ 7 Jul 2012 03:02)
päättelitkö tämän siitä, että ojjilol linkitti ko. linkin?

oot kyl nero, enkä tarkota sitä maailmankuulua henkilöä, mistä tod. näk. et oo eläessäs kuullukkaan, vaikka ois pitäny.


Siis tarkotatko nyt jotain suomiräppäriä?
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll