d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Torstai 5.7 Helsinki
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jul 4 2012 03:23am
Tuleeks Mikko Uuu?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 4 2012 04:09am
Quote (hartwall @ 4 Jul 2012 12:23)
Tuleeks Mikko Uuu?


laittaa teidät nistit, sivarit ja hipit kuriin
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 4 2012 04:20am
Quote (BebebBurns @ Jul 3 2012 09:01pm)
Jepajee

Eli puistoilua, alkoholia ja semmoista keskustan tuntumassa tai jossain. Jaksaakos kukaan meijän lisäksi mestoille?



kiviäkin kiinnosti.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 4 2012 04:33am
ei ketää halua tulla hesaan bagineekereiden, mannejen ja muiden mammareiden hakkaamaks.
mielummin tampere
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 4 2012 04:38am
Quote (MukavaSamu @ 4 Jul 2012 13:33)
ei ketää halua tulla hesaan bagineekereiden, mannejen ja muiden mammareiden hakkaamaks.
mielummin tampere

tampereelki on bägineekeri :--D
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jul 4 2012 04:41am
Quote (MukavaSamu @ 4 Jul 2012 13:33)
ei ketää halua tulla hesaan bagineekereiden, mannejen ja muiden mammareiden hakkaamaks.
mielummin tampere


Tampereessa on vaan jäkisurpoja :angry:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 4 2012 04:42am
Quote (Matroskin @ 4 Jul 2012 13:41)
Tampereessa on vaan jäkisurpoja  :angry:

stadissa yks pelle miljoona ja miljoona pellee
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 4 2012 04:45am
Quote (Napi @ Jul 4 2012 11:38am)
tampereelki on bägineekeri :--D


emmä viel oo törmänny yhteekä :D

Quote (Matroskin @ Jul 4 2012 11:41am)
Tampereessa on vaan jäkisurpoja  :angry:


aijaa? muualla maailmassa ei onneks ole.

Quote (Napi @ Jul 4 2012 11:42am)
stadissa yks pelle miljoona ja miljoona pellee


true dat
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 4 2012 04:48am
Quote (MukavaSamu @ 4 Jul 2012 13:45)
emmä viel oo törmänny yhteekä :D



aijaa? muualla maailmassa ei onneks ole.



true dat

muija kävi joskus baarin jälkee siin grooven ees, meni kuulemma 3 sek et sai ostettua pilvee :D
emmä ite kyl oo koskaa bägineekerii törmänny, tai tiedä vaikka olisinkin. emmä siltä kuitekaa ostais

This post was edited by Napi on Jul 4 2012 04:51am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 4 2012 05:03am
Quote (BatGirl @ Jul 4 2012 12:20pm)
kiviäkin kiinnosti.


Oli edelleenkin pohjustusta kysymykselle
Quote (Rzi @ Jul 4 2012 12:09pm)
laittaa teidät nistit, sivarit ja hipit  kuriin


Otat pikavipin ja tuut sen sidekickiksi
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll