Quote (Napi @ Jul 4 2012 11:38am)
tampereelki on bägineekeri :--D
emmä viel oo törmänny yhteekä
Quote (Matroskin @ Jul 4 2012 11:41am)
Tampereessa on vaan jäkisurpoja

aijaa? muualla maailmassa ei onneks ole.
Quote (Napi @ Jul 4 2012 11:42am)
stadissa yks pelle miljoona ja miljoona pellee
true dat