d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Amk Tulokset > Tuliko Muille?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Jul 3 2012 03:23am
2. vuos Turun kauppikses alkaa syyskuussa.

Pollissa ei mainittu yliopistoa :mad:
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jul 3 2012 03:30am
Quote (Exoduster @ 3 Jul 2012 12:23)
2. vuos Turun kauppikses alkaa syyskuussa.

Pollissa ei mainittu yliopistoa  :mad:


Siskoni lienee samaisessa oppilaitoxessa samaisella vuosikurssilla.

Itselläni alkaa kolmas vuosi AMK:ssa.
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jul 3 2012 03:45am
Armeija vie seuraavat kaks vuotta mun opiskeluista, ja oon varasijalla amk:ssa fak jea.

/ Conclusion: -Opiskelu on perseestä

This post was edited by Give on Jul 3 2012 03:46am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 3 2012 03:47am
Quote (Give @ 3 Jul 2012 12:45)
Armeija vie seuraavat kaks vuotta mun opiskeluista, ja oon varasijalla amk:ssa fak jea.

/ Conclusions: -Opiskelu on perseestä


entäs armeija sit
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jul 3 2012 03:50am
Quote (Rzi @ 3 Jul 2012 12:47)
entäs armeija sit



opiskelu on epä isäm maallista! :mad:
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 3 2012 04:07am
tasan 0 pistettä.
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jul 3 2012 04:56am
Quote (Exoduster @ 3 Jul 2012 12:23)
2. vuos Turun kauppikses alkaa syyskuussa.

Pollissa ei mainittu yliopistoa  :mad:


implikoi ettei lipastossa opiskella?

mutta eipä kait siinä, ei voi kaikkea muistaa :D
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Jul 3 2012 06:56am
Quote (Rupsu @ 3 Jul 2012 11:30)
Siskoni lienee samaisessa oppilaitoxessa samaisella vuosikurssilla.


oon ollu jenkeissä vuoden et tavallaan oon 3. vuosikurssin
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jul 3 2012 08:04am
Quote (Exoduster @ 3 Jul 2012 15:56)
oon ollu jenkeissä vuoden et tavallaan oon 3. vuosikurssin


Nobody cares, kun olet kuitenkin 2. 8DD
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 3 2012 09:30am
Eipä tullu mihinkään haettua.

riittää ihan hyvin tuo 12vuotta toistaseks..
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll