☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
>
Poll > Amk Tulokset > Tuliko Muille?
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 586
Replies: 19
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
Exoduster
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold
:
0.01
#11
Jul 3 2012 03:23am
2. vuos Turun kauppikses alkaa syyskuussa.
Pollissa ei mainittu yliopistoa
Rupsu
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
60.01
#12
Jul 3 2012 03:30am
Quote (Exoduster @ 3 Jul 2012 12:23)
2. vuos Turun kauppikses alkaa syyskuussa.
Pollissa ei mainittu yliopistoa
Siskoni lienee samaisessa oppilaitoxessa samaisella vuosikurssilla.
Itselläni alkaa kolmas vuosi AMK:ssa.
Give
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold
:
12,070.51
#13
Jul 3 2012 03:45am
Armeija vie seuraavat kaks vuotta mun opiskeluista, ja oon varasijalla amk:ssa fak jea.
/ Conclusion: -Opiskelu on perseestä
This post was edited by Give on Jul 3 2012 03:46am
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#14
Jul 3 2012 03:47am
Quote (Give @ 3 Jul 2012 12:45)
Armeija vie seuraavat kaks vuotta mun opiskeluista, ja oon varasijalla amk:ssa fak jea.
/ Conclusions: -Opiskelu on perseestä
entäs armeija sit
Matroskin
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
48.15
#15
Jul 3 2012 03:50am
Quote (Rzi @ 3 Jul 2012 12:47)
entäs armeija sit
opiskelu on epä isäm maallista!
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#16
Jul 3 2012 04:07am
tasan 0 pistettä.
kyny91
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold
:
186.67
#17
Jul 3 2012 04:56am
Quote (Exoduster @ 3 Jul 2012 12:23)
2. vuos Turun kauppikses alkaa syyskuussa.
Pollissa ei mainittu yliopistoa
implikoi ettei lipastossa opiskella?
mutta eipä kait siinä, ei voi kaikkea muistaa
Exoduster
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold
:
0.01
#18
Jul 3 2012 06:56am
Quote (Rupsu @ 3 Jul 2012 11:30)
Siskoni lienee samaisessa oppilaitoxessa samaisella vuosikurssilla.
oon ollu jenkeissä vuoden et tavallaan oon 3. vuosikurssin
Rupsu
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
60.01
#19
Jul 3 2012 08:04am
Quote (Exoduster @ 3 Jul 2012 15:56)
oon ollu jenkeissä vuoden et tavallaan oon 3. vuosikurssin
Nobody cares, kun olet kuitenkin 2. 8DD
Sere
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#20
Jul 3 2012 09:30am
Eipä tullu mihinkään haettua.
riittää ihan hyvin tuo 12vuotta toistaseks..
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact