d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mestat Joissa Haluaisit Käydä > Ja Mestat Joissa Et
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 30 2012 04:15pm
kai sitä jossain vois joksus piipahtaa
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 30 2012 05:01pm
Quote (BebebBurns @ 30 Jun 2012 23:11)
Kävitkö siis vaan jotain viikonloppulomia, et varmaan kuitenkaan kaikkia maita käyny läpi? Mitkäs itäeuroopan mestoista on säväyttäny eniten?



Hommasin 25 dollarin donon vs fg, mutta en päässy tonne donoforumille :p  :cry:


hommaa mulle 1000 fg nii pääset minne vaa kenen vaa kaa XD
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 30 2012 05:03pm
vastaa!
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 30 2012 05:07pm
mms vois käydä joskus afrikassa , polkupyöräl.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 30 2012 05:10pm
Quote (ApiN @ Jul 1 2012 01:01am)
hommaa mulle 1000 fg nii pääset minne vaa kenen vaa kaa XD


en usko B)
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 30 2012 05:11pm
Quote (ApiN @ 1 Jul 2012 00:01)
hommaa mulle 1000 fg nii pääset minne vaa kenen vaa kaa XD


BebebBurns has sent you 12.34 Forum Gold

jäi väähän vajaaks :mad: ;)

ei kiitti oot ihana !

miljoonaihan<a <3

This post was edited by ApiN on Jun 30 2012 05:27pm
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 30 2012 05:15pm
jenkeissä, useissa väli-amerikan maissa, irlanti ( menos talvel vissi ), skotlanti, englanti, hollanti, espanja, kiina, mahollisesti joissain afrikan maissa, puolassa, venäjälle uusiks, puola
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jun 30 2012 05:59pm
tokyo, sydney, bahamasaaret, goa, bali, tonga, jamaika, kuuba. onhan noita varmasti hienompiakin paikkoja, nua nyt pölähtää melekee ekana mielee

nii joo, oisha tuo rakas itänaapurikin ihan mielenkiintonen paikka varmasti vierailla

/e: tuskin lähtisin omin päin iha itteksein, pitäs olla joku jonka naamaa jaksas katella mukana. vituttaa varmaan suurinosa ihmisistä

This post was edited by Jolli1 on Jun 30 2012 06:03pm
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 30 2012 06:00pm
emt ehkä joku miniloma tyylinen kävis,

mut yleisesti en pidä matkustuksesta etenkin tommoseet johon mennää kattoo miten paskasti oikeasti hoitavat maatansa (vrt. turisti paskoihin)
eikä kannata haaveilla jos oot työttömänä ;)
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 30 2012 06:22pm
menisin vaan jonnekkin jossa ei ole koskaan kylmä
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll