tokyo, sydney, bahamasaaret, goa, bali, tonga, jamaika, kuuba. onhan noita varmasti hienompiakin paikkoja, nua nyt pölähtää melekee ekana mielee
nii joo, oisha tuo rakas itänaapurikin ihan mielenkiintonen paikka varmasti vierailla
/e: tuskin lähtisin omin päin iha itteksein, pitäs olla joku jonka naamaa jaksas katella mukana. vituttaa varmaan suurinosa ihmisistä
This post was edited by Jolli1 on Jun 30 2012 06:03pm