d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Gfx > Sigeille Yms.
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Jul 2 2012 11:07am
Quote (CeePee @ 2 Jul 2012 18:14)
Vaikka mitä yrittäis ni en saa parempaa aikaseks ku tuo ensimmäinen..

Antakaas joku aihe mistä vois yrittää repästä paremmat

http://i50.tinypic.com/2dc95xu.png


http://psd.tutsplus.com/
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 2 2012 01:46pm
Quote (mxO @ 2 Jul 2012 19:07)


En kaipaa mitää tutorialei, niitä iha tarpeeks. Joitai aihetta olis jees.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 3 2012 01:37pm
Tällä kertaa tuli ihan hieno tekele

Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 3 2012 02:43pm
Quote (CeePee @ Jul 2 2012 09:46pm)
En kaipaa mitää tutorialei, niitä iha tarpeeks. Joitai aihetta olis jees.


Kosminen valas vaeltamassa limbossa, ei siis limboomassa vaikka tulis siitäkin varmasti fantastinen kuva.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 3 2012 02:55pm
mieksihän tuunasi sootteriinsa tollasella pääkallolla.

se oli mustaa sähköteippiä.

oli muuten komea.

siitäkin on jo monta monta vuotta.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 3 2012 03:00pm
Quote (BebebBurns @ 3 Jul 2012 23:43)
Kosminen valas vaeltamassa limbossa, ei siis limboomassa vaikka tulis siitäkin varmasti fantastinen kuva.


VOISI VAIKKA VÄITTÄÄ ET 90% TÄST JSP PORUKASTA EI EES TIE MIKÄ ON LIMBO ELLEI LUNTTAA GOOGLEST <_<
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 3 2012 03:05pm
Quote (KUF @ Jul 4 2012 12:00am)
VOISI VAIKKA VÄITTÄÄ ET 90% TÄST JSP PORUKASTA EI EES TIE MIKÄ ON LIMBO ELLEI LUNTTAA GOOGLEST  <_<


JANI!
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll