☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Kesätyö! > Kannatti!
Prev
1
2
3
4
13
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2570
Replies: 122
Track Topic
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#11
Jun 29 2012 08:49am
Quote (sipuli @ Jun 29 2012 05:47pm)
mikä kevari?
suzuki pv
sipuli
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold
:
0.00
#12
Jun 29 2012 08:50am
Quote (BatGirl @ Jun 29 2012 04:48pm)
derbi gpr , tt
2 t ofc.. huippuja 150 kmh , vakio väleil ja pienemmäl eturattaal
XD XD vakiovälit mutta pienempi eturatas XD XD
BatGirl
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold
:
0.53
#13
Jun 29 2012 08:51am
Quote (sipuli @ Jun 29 2012 05:50pm)
XD XD vakiovälit mutta pienempi eturatas XD XD
xD oon väsyny vähä ni menee kaikki päi vittua
mutta siis iha tykki peli.
sipuli
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold
:
0.00
#14
Jun 29 2012 08:52am
Quote (BatGirl @ Jun 29 2012 04:51pm)
xD oon väsyny vähä ni menee
kaikki
päi vittua
mutta siis iha tykki peli.
selvä... kanttaaks että polvi ottaa maahan?
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#15
Jun 29 2012 08:54am
Quote (sipuli @ Jun 29 2012 05:52pm)
selvä... kanttaaks että polvi ottaa maahan?
korvanlehti ottaa maahan
BatGirl
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold
:
0.53
#16
Jun 29 2012 08:54am
Quote (sipuli @ Jun 29 2012 05:52pm)
selvä... kanttaaks että polvi ottaa maahan?
^^
joo aina , ei mul oo enää ees polvia..
xD no ei läppä , en iha niin paljoo kanttaile..
sipuli
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold
:
0.00
#17
Jun 29 2012 09:08am
Quote (BatGirl @ Jun 29 2012 04:54pm)
^^
joo aina , ei mul oo enää ees polvia..
xD no ei läppä , en iha niin paljoo kanttaile..
aijaa. koska haet mut kyytiin?
Grandy
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold
:
13,052.02
#18
Jun 29 2012 09:37am
hieno homma!
itse saan sen 900-1000e tekemättä mitään =)
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#19
Jun 29 2012 10:01am
Quote (BatGirl @ 29 Jun 2012 17:38)
sain tänää kesätyön palkan , 1150 e
kyllä kannatti nyt vaa ostelee kaiken näköstä!
jee
Suurin piirtein ton verra mäki saan nettona per palkka. Mä tosin saan kahesti kuus palkan..
Rupsu
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
60.01
#20
Jun 29 2012 10:17am
Quote (Napi @ 29 Jun 2012 17:39)
hieno kuukausipalkka
ite nostelen sossusta saman verran kuussa enkä tee hevonvittuukkaa
bääbää sulleekkii
No sä oletkin sellainen ns. "luuseri." Luusereille on ihan oma yhteiskuntaluokka.
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
4
13
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact