d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kesätyö! > Kannatti!
Prev123413Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 29 2012 08:49am
Quote (sipuli @ Jun 29 2012 05:47pm)
mikä kevari?


suzuki pv
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jun 29 2012 08:50am
Quote (BatGirl @ Jun 29 2012 04:48pm)
derbi gpr , tt
2 t ofc.. huippuja 150 kmh , vakio väleil ja pienemmäl eturattaal


XD XD vakiovälit mutta pienempi eturatas XD XD
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 29 2012 08:51am
Quote (sipuli @ Jun 29 2012 05:50pm)
XD XD  vakiovälit mutta pienempi eturatas XD XD


xD oon väsyny vähä ni menee kaikki päi vittua :D
mutta siis iha tykki peli.
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jun 29 2012 08:52am
Quote (BatGirl @ Jun 29 2012 04:51pm)
xD oon väsyny vähä ni menee kaikki päi vittua :D
mutta siis iha tykki peli.


selvä... kanttaaks että polvi ottaa maahan?
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 29 2012 08:54am
Quote (sipuli @ Jun 29 2012 05:52pm)
selvä... kanttaaks että polvi ottaa maahan?


korvanlehti ottaa maahan
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 29 2012 08:54am
Quote (sipuli @ Jun 29 2012 05:52pm)
selvä... kanttaaks että polvi ottaa maahan?


^^
joo aina , ei mul oo enää ees polvia..

xD no ei läppä , en iha niin paljoo kanttaile..
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jun 29 2012 09:08am
Quote (BatGirl @ Jun 29 2012 04:54pm)
^^
joo aina , ei mul oo enää ees polvia..

xD no ei läppä , en iha niin paljoo kanttaile..



aijaa. koska haet mut kyytiin?
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Jun 29 2012 09:37am
hieno homma!
itse saan sen 900-1000e tekemättä mitään =)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 29 2012 10:01am
Quote (BatGirl @ 29 Jun 2012 17:38)
sain tänää kesätyön palkan , 1150 e
kyllä kannatti nyt vaa ostelee kaiken näköstä!
jee :D



Suurin piirtein ton verra mäki saan nettona per palkka. Mä tosin saan kahesti kuus palkan..
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 29 2012 10:17am
Quote (Napi @ 29 Jun 2012 17:39)
hieno kuukausipalkka :D
ite nostelen sossusta saman verran kuussa enkä tee hevonvittuukkaa
bääbää sulleekkii


No sä oletkin sellainen ns. "luuseri." Luusereille on ihan oma yhteiskuntaluokka.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123413Next
Add Reply New Topic New Poll