Quote (Pinkku @ Jun 29 2012 09:59am)
keskustan stockalla myyvät ständillä, kerran siinä käynyt..
graavilohi paljon parempaa ku tollane ylisuolane paskakala
Stockan tiskin sushi on kuivaa ja pahaa, käyppä huvikses joskus ihan kunnon paikassa syömässä.
Siinä on iso ero.