d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Sushipaikkoja > Helsingissä
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 28 2012 02:18pm
Quote (kerpele @ Jun 28 2012 10:16pm)
tuskin tapan


Näin yleisesti siis viestin sisältöön liittyen, ei suhun. Jos toi viestis nimittäin ei ollu trollausta, niin oot aika kujalla :p
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jun 28 2012 02:26pm
Ainaki citycentteris tänää jengi veteli sitä ku viimestä päivää.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jun 28 2012 02:31pm
miks syyä raakaa paskanmakusta kalaa ku sen voi paistaa tai keittää.
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jun 28 2012 04:25pm
Rautatientorilla ennen niit junalaitureita (ihan siinä raha-automaattien vieressä) on sellanen pieni koppi jossa myydään sushia.

En oo kyllä ikinä uskaltanu ostaa sielt ku se on oikeesti joku metri kertaa metri koppi mis pari japskia vääntää rullia, aukioloaika on kans tosi myöhään :P
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jun 28 2012 05:27pm
Quote (Rumilus @ Jun 29 2012 12:25am)
Rautatientorilla ennen niit junalaitureita (ihan siinä raha-automaattien vieressä) on sellanen pieni koppi jossa myydään sushia.

En oo kyllä ikinä uskaltanu ostaa sielt ku se on oikeesti joku metri kertaa metri koppi mis pari japskia vääntää rullia, aukioloaika on kans tosi myöhään :P


etelän vetelä?
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 28 2012 05:33pm
hirveen työlästä tehdä ite sushia,

mut khyl kraavilohi jälkiuuni leivän pääl toimii
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Jun 28 2012 08:51pm
umeshu, pohjonen hesperiankatu. tokyo 55, runeberginkatu. Iha jees molemmat vaikken tykkää ees sushista.

This post was edited by Masterofpatonki on Jun 28 2012 08:52pm
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Jun 29 2012 01:59am
keskustan stockalla myyvät ständillä, kerran siinä käynyt..
graavilohi paljon parempaa ku tollane ylisuolane paskakala

This post was edited by Pinkku on Jun 29 2012 02:00am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 29 2012 04:35am
hyi jotain kalaa!
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
Jun 29 2012 09:30am
Quote (Pinkku @ Jun 29 2012 09:59am)
keskustan stockalla myyvät ständillä, kerran siinä käynyt..
graavilohi paljon parempaa ku tollane ylisuolane paskakala



Stockan tiskin sushi on kuivaa ja pahaa, käyppä huvikses joskus ihan kunnon paikassa syömässä.
Siinä on iso ero.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll