d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Keikkatopik
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jun 28 2012 10:46am
summersound festival 27-29.7
weekend festival 17-18.8

noihin oon menossa tänä kesänä atm
viel en oo kerenny missää käymää
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 28 2012 10:54am
Quote (Allu3 @ Jun 28 2012 06:41pm)
? :)


emt, löyty vaa vitun ruma kaveri internetistä :D

jos vaikka oisit sä :D vaikka tuskin oot :p
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 28 2012 11:06am
Quote (Sere @ Jun 28 2012 06:54pm)
emt, löyty vaa vitun ruma kaveri internetistä :D

jos vaikka oisit sä :D vaikka tuskin oot :p


postaas kuvas niin nähdään kuinka komia oot
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Jun 28 2012 12:12pm
Quote (Sere @ Jun 28 2012 07:54pm)
emt, löyty vaa vitun ruma kaveri internetistä :D

jos vaikka oisit sä :D vaikka tuskin oot :p


Kuinka väsynyt oot kun koitat ettiä mua Fb:stä? : D
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 28 2012 12:23pm
Quote (BebebBurns @ 28 Jun 2012 18:06)
postaas kuvas niin nähdään kuinka komia oot


oon komeempi ku sä
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 28 2012 12:29pm
oon komeempi ku te kaikki yhteensä :blush:
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 28 2012 12:30pm
Quote (wani @ 28 Jun 2012 19:29)
oon komeempi ku te kaikki yhteensä  :blush:


hyi vittu
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 28 2012 12:47pm
KLAMYDIAA JA PAULA KOIVUNIEMEÄ KÄVI KUUNTELEES...

SATYRICONIA PITÄIS MEN TOS ENS KUUSSA KÄYD KYYLÄÄS
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 28 2012 12:49pm
Quote (KUF @ Jun 28 2012 09:47pm)
KLAMYDIAA JA PAULA KOIVUNIEMEÄ KÄVI KUUNTELEES...

SATYRICONIA PITÄIS MEN TOS ENS KUUSSA KÄYD KYYLÄÄS


oi meijän janissakin elää pieni iskelmä hintti :)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 28 2012 12:52pm
Quote (rumpali @ 28 Jun 2012 21:49)
oi meijän janissakin elää pieni iskelmä hintti  :)


MITÄ VIKAA ISKELMÄSSÄ ON?

Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll