☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Keikkatopik
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 912
Replies: 33
Track Topic
Paroni
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold
:
5,830.00
#11
Jun 28 2012 10:46am
summersound festival 27-29.7
weekend festival 17-18.8
noihin oon menossa tänä kesänä atm
viel en oo kerenny missää käymää
Sere
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#12
Jun 28 2012 10:54am
Quote (Allu3 @ Jun 28 2012 06:41pm)
?
emt, löyty vaa vitun ruma kaveri internetistä
jos vaikka oisit sä
vaikka tuskin oot
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#13
Jun 28 2012 11:06am
Quote (Sere @ Jun 28 2012 06:54pm)
emt, löyty vaa vitun ruma kaveri internetistä
jos vaikka oisit sä
vaikka tuskin oot
postaas kuvas niin nähdään kuinka komia oot
Allu3
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold
:
4,585.00
#14
Jun 28 2012 12:12pm
Quote (Sere @ Jun 28 2012 07:54pm)
emt, löyty vaa vitun ruma kaveri internetistä
jos vaikka oisit sä
vaikka tuskin oot
Kuinka väsynyt oot kun koitat ettiä mua Fb:stä? : D
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#15
Jun 28 2012 12:23pm
Quote (BebebBurns @ 28 Jun 2012 18:06)
postaas kuvas niin nähdään kuinka komia oot
oon komeempi ku sä
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#16
Jun 28 2012 12:29pm
oon komeempi ku te kaikki yhteensä
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#17
Jun 28 2012 12:30pm
Quote (wani @ 28 Jun 2012 19:29)
oon komeempi ku te kaikki yhteensä
hyi vittu
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#18
Jun 28 2012 12:47pm
KLAMYDIAA JA PAULA KOIVUNIEMEÄ KÄVI KUUNTELEES...
SATYRICONIA PITÄIS MEN TOS ENS KUUSSA KÄYD KYYLÄÄS
rumpali
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold
:
230.00
#19
Jun 28 2012 12:49pm
Quote (KUF @ Jun 28 2012 09:47pm)
KLAMYDIAA JA PAULA KOIVUNIEMEÄ KÄVI KUUNTELEES...
SATYRICONIA PITÄIS MEN TOS ENS KUUSSA KÄYD KYYLÄÄS
oi meijän janissakin elää pieni iskelmä hintti
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#20
Jun 28 2012 12:52pm
Quote (rumpali @ 28 Jun 2012 21:49)
oi meijän janissakin elää pieni iskelmä hintti
MITÄ VIKAA ISKELMÄSSÄ ON?
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact